Instämmer, gratulerar till en värdig vinnarbild.
Vinnare i fototävlingen Årsfinal 2008
Kollaps
X
-
-
-
-
Tack alla för att ni röstade på mitt bidrag vilket tog mig ända upp till 2:a plats det var inte väntat.
Grattis Rickard till första platsen och Rolf till tredje plats.
Hälsningar
/Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Grattis till vinsten Rickard! Har du 40st identiska till? Kanske där fiskarna skiljer 1cm mot den andra bilden? Jag tycker det är en fin bild men inte så värst svår fotat i jämförelse med mkt annat.Kommentar
-
Fina bilder alla tre...
Grattis killar! Jag kan ju knappt plåta en död fisk utan att den blir suddig. Vad tycker Andreas är svårt att plåta? Troffar kanske. Tävlingen var ju inte vilken fisk som är svårast att plåta antar jag.
Bra jobbat, tycker det är kul att se alla fiskbilder på forumet.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Om det nu inte är så värst svårfotat varför gjorde du det inte bättre själv och skickade in ditt eget bidrag.
Jag ser inget i tävlingskriterierna om att det tvunget skall vara svårfotade fiskar. Du kan kanske också definiera vad en svårfotad fisk är för något.
Jag har varit glad sedan jag fick reda på resultatet igår, men nu blir jag bara ledsen när jag läser din kommentar.
...och till ER ANDRA; Återigen, ett stort tack!!Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Vad menar du egentligen?
Om det nu inte är så värst svårfotat varför gjorde du det inte bättre själv och skickade in ditt eget bidrag.
Jag ser inget i tävlingskriterierna om att det tvunget skall vara svårfotade fiskar. Du kan kanske också definiera vad en svårfotad fisk är för något.
Jag har varit glad sedan jag fick reda på resultatet igår, men nu blir jag bara ledsen när jag läser din kommentar.
...och till ER ANDRA; Återigen, ett stort tack!!
Inget att vara ledsen över Rickard! Du är "the man" just nu och din vinst var välförtjänt.Kommentar
-
Vad menar du egentligen?
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Instämmer med föregående talare den bilden va gryyymt snygg!!!!Provar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Vad menar du egentligen?
Ett suveränt kort är det iaf och jag skulle inte lyckas på långa vägar kan jag säga då även om jag tom skulle fota uppstoppad fisk.
Ber om ursäkt än en gång. Var ej menat att mitt svar skulle bli så dummt i mitt tidigare inlägg och det var ogenomtänkt.Senast redigerad av Falköping Andreas; 07 January 2009, 00:48.Kommentar
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Bra foto,
men lite OT: Varför är troffar svåra att fota? Stäng av pumparna så står de nästan helt stilla, iaf mina.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar