Det är ett fåtal timmar kvar att rösta i tävlingen och även några timmar kvar att skicka in bild för nästa månads tävling.
Fototävling 2009
Kollaps
X
-
-
-
-
Kommentar
-
Halvtid i fototävlingen, 54 personer har hittils röstat i fototävlingen och en fåtal bilder har kommit in till april månads fototävling.Kommentar
-
5 dagar kvar att rösta och skicka in nya bilder. 59 personer har hittils röstat på bilderna. Dock så är det fortfarande inte många bilder för nästa månad så se till att skicka in bilder.Kommentar
-
Varför vill inte fler vara med i fototävlingen är alla bra fotografer så bra att någon antagligen kommer att själa deras bilder
nu är det få bilder
ingen bild sticker ut
få som röstar
själv röstade jag bara på en bildjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Hm, krångligt röstningssystem - har försökt 2 ggr men får bara som svar att jag röstat ogiltigt så nu ger jag upp.Kommentar
-
Man kanske skulle dela fototävlingen med ett par andra forum för att få upp statusjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Endast mediokra fotografer med mediokra bilder kommer att deltaga i tävlingar av det här slaget.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Menar du på allvar att det är mediokra fotografer som deltar med sina bilder i tävlingen? Jag tycker det är riktigt bra bilder som visas upp månad efter månad, att fota fisk är inte det lättaste man fotar precis så jag är grymt imponerad.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag ångrar lite vad jag skrev. Det är mycket bra bilder som kommer fram i tävlingen. Hade ett tillfälligt (en gång i halvtimmen) behov att vara provokativ (känner mig yngre då) men det finns ett uns av allvar i det jag skrev. Jag tror inte (vilket jag även tror att Christer menade) att de riktigt bra fotograferna (bilderna) kommer med i tävlingen. Varför?Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Vad är det för priser i år?
Varför fixas inte månadsbidragen för sep och okt 2008 bidragen till?
Kanske kan var någon anledning till att det inte kommer in så mycket nya bidrag?
Hälsningar
/Johan3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Allt har sina svackor. Den här omgången är lite färre och lite tråkigare bilder än vanligt. Kanske var det lite för hög klass ett tag med en massa yngelbilder och annat spännande så en del kände att det var nästan omöjligt att vinna. Men jag tror det kommer nya toppar i tävlingen igen.Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!Kommentar
Kommentar