Vill säga upp mitt medlemskap men vet inte hur man gör.
Säga upp medlemskap
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Det sker automatiskt vid årsslutet
är du missnöjd, då kanske det är bättre att pratajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Tjenare Fredrik, jag antar att du menar att du inte längre vill vara registrerad på Ciklid.se, för jag hittar ingen Fredrik W i Linköping (och dom två Fredrik W som är medlemmar i föreningen har redan betalt sin medlemsavgift för 2009 så...jag antar att du inte är en av dom.)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompaKommentar
-
jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompaKommentar
-
det glädjer mig att du svarade, du har fått tagit mycket skit janne,men det är underhållande att läsa , hur du snäser av dessa hobbyakvaristerKommentar
-
Kommentar
-
hu ska jag åter bli medlem! tack för remindernTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
för din skull janne , så ska man väll gå med i denna förening ? vågar man ? ständgt få bajs !?? jag älskar snygga malawiciklider(skiter i om det är korsningar eller hybrider ) har mycket sådana, så halshugg mig bara,jag bryr mig icke ...Kommentar
-
-
Hetsjakten? Jag har inte sett till någon hetsjakt men om du inte förstår allvaret i att blanda hybrider med renodlade så missar du något. De flesta vill trots allt bevara rena linjer hos arter även om många hybrider i många fall kan vara riktigt snygga...men det har inte med saken att göra egentligen.
Undrar om det var det här som FredrikW menade när han skrev ämnet...
Tråkigt att någon vill säga upp medlemskapet, men det vore ju trevligt att få orsak..så att inte andra förutsätter att det är av den eller den anledningen.Kommentar
-
jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompa
Förklara gärna "inte pröjsa en spänn för att få skit". Så vitt jag vet är det gratis att vara registrerad på ciklid.se och om du menar att man får skit om man dessutom är medlem i NCS så inser jag att du aldrig läst ciklidbladet.
Den hårda jargong och aversioner mot hybrider får ju står för var och en som skriver och visst kan det vara en del onödigt hårda tongångar ibland men som jag uppfattar det så är det väl inget som inte reds ut och där man är på "speakingterms" igen efteråt.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Nja, hårda och hårda. Allt är väl som man gör det till. Ta allt med lite humor så blir tillvaron något enklare för oss alla. Ord kan uppfattas lite olika här på nätet och det är lite skillnad mot att prata med en person öga mot öga. Att någon här skulle vara för att dj****s med någon annan har jag svårt att tänka mig. Rätta mig gärna om jag tänker fel. Detta innebär ju inte per automatik att alla måste tycka lika!
Hälsn NilsKommentar
-
Tjenare Fredrik, jag antar att du menar att du inte längre vill vara registrerad på Ciklid.se, för jag hittar ingen Fredrik W i Linköping (och dom två Fredrik W som är medlemmar i föreningen har redan betalt sin medlemsavgift för 2009 så...jag antar att du inte är en av dom.)
Vill alltså säga upp registreringen här på ciklid.se då jag aldrig är inne och då är det väl onödigt att jag är kvar.Kommentar
-
Om detta är ok för dig, så kan jag ordna det på stört.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar