Säga upp medlemskap

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FredrikW
    Användare
    • December 2007
    • 18

    Säga upp medlemskap

    Vill säga upp mitt medlemskap men vet inte hur man gör.
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • April 2002
    • 5028

    #2
    Det sker automatiskt vid årsslutet
    är du missnöjd, då kanske det är bättre att prata
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

    Kommentar

    • Byttorp
      Användare
      • November 2003
      • 1585

      #3
      Ursprungligen postat av FredrikW
      Vill säga upp mitt medlemskap men vet inte hur man gör.
      Tjenare Fredrik, jag antar att du menar att du inte längre vill vara registrerad på Ciklid.se, för jag hittar ingen Fredrik W i Linköping (och dom två Fredrik W som är medlemmar i föreningen har redan betalt sin medlemsavgift för 2009 så...jag antar att du inte är en av dom.)
      Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
      Ordförande GCG

      Kommentar

      • jompa.h
        Användare
        • May 2007
        • 63

        #4
        jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompa

        Kommentar

        • malawijanne
          Banned
          • November 2005
          • 3217

          #5
          Ursprungligen postat av jompa.h
          jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompa
          Nja, nu tog väl du i lite jompa, åtminstone jag kan tala mig varm för hybrider.Janne

          Kommentar

          • jompa.h
            Användare
            • May 2007
            • 63

            #6
            det glädjer mig att du svarade, du har fått tagit mycket skit janne,men det är underhållande att läsa , hur du snäser av dessa hobbyakvarister

            Kommentar

            • malawijanne
              Banned
              • November 2005
              • 3217

              #7
              Ursprungligen postat av jompa.h
              det glädjer mig att du svarade, du har fått tagit mycket skit janne,men det är underhållande att läsa , hur du snäser av dessa hobbyakvarister
              Tack ska du, det värmde.Janne

              Kommentar

              • specmats
                Användare
                • December 2004
                • 3060

                #8
                hu ska jag åter bli medlem! tack för remindern
                Tropheus Duboisi halembe, so
                Melanochromis Auratus, vf
                Synodontis Petricola, odlade

                Akvarie-setup (Salt)

                Kommentar

                • jompa.h
                  Användare
                  • May 2007
                  • 63

                  #9
                  för din skull janne , så ska man väll gå med i denna förening ? vågar man ? ständgt få bajs !?? jag älskar snygga malawiciklider(skiter i om det är korsningar eller hybrider ) har mycket sådana, så halshugg mig bara,jag bryr mig icke ...

                  Kommentar

                  • jompa.h
                    Användare
                    • May 2007
                    • 63

                    #10
                    ska man sälja av yngel, så berätta för köparen att det är sådana. Jag förstår inte hets jakten ? vi skonar malawisjön och försurningen (flygbränsle) miljö vänliga helt enkelt...
                    Senast redigerad av jompa.h; 04 January 2009, 02:36.

                    Kommentar

                    • StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

                      #11
                      Hetsjakten? Jag har inte sett till någon hetsjakt men om du inte förstår allvaret i att blanda hybrider med renodlade så missar du något. De flesta vill trots allt bevara rena linjer hos arter även om många hybrider i många fall kan vara riktigt snygga...men det har inte med saken att göra egentligen.

                      Undrar om det var det här som FredrikW menade när han skrev ämnet...

                      Tråkigt att någon vill säga upp medlemskapet, men det vore ju trevligt att få orsak..så att inte andra förutsätter att det är av den eller den anledningen.

                      Kommentar

                      • Byttorp
                        Användare
                        • November 2003
                        • 1585

                        #12
                        Ursprungligen postat av jompa.h
                        jag är bara användare,det är jag glad över . Den hårda jargong som existerar på detta forum, det är knappt man vågar yttra sig först det är någon som hugger en i bakhasorna,nämn bara ordet hybrider eller korsningar, halshuggen direkt. Jag förstår mig inte på dessa akvarister (ciklidälskare) jag kommer inte pröjsa en spänn för att få skit, bättre att läsa och vara tyst mvh jompa

                        Förklara gärna "inte pröjsa en spänn för att få skit". Så vitt jag vet är det gratis att vara registrerad på ciklid.se och om du menar att man får skit om man dessutom är medlem i NCS så inser jag att du aldrig läst ciklidbladet.

                        Den hårda jargong och aversioner mot hybrider får ju står för var och en som skriver och visst kan det vara en del onödigt hårda tongångar ibland men som jag uppfattar det så är det väl inget som inte reds ut och där man är på "speakingterms" igen efteråt.
                        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                        Ordförande GCG

                        Kommentar

                        • nils42
                          Användare
                          • January 2003
                          • 931

                          #13
                          Ursprungligen postat av Byttorp

                          Den hårda jargong och aversioner mot hybrider får ju står för var och en som skriver och visst kan det vara en del onödigt hårda tongångar ibland men som jag uppfattar det så är det väl inget som inte reds ut och där man är på "speakingterms" igen efteråt.
                          Hej!
                          Nja, hårda och hårda. Allt är väl som man gör det till. Ta allt med lite humor så blir tillvaron något enklare för oss alla. Ord kan uppfattas lite olika här på nätet och det är lite skillnad mot att prata med en person öga mot öga. Att någon här skulle vara för att dj****s med någon annan har jag svårt att tänka mig. Rätta mig gärna om jag tänker fel. Detta innebär ju inte per automatik att alla måste tycka lika!
                          Hälsn Nils

                          Kommentar

                          • FredrikW
                            Användare
                            • December 2007
                            • 18

                            #14
                            Ursprungligen postat av Byttorp
                            Tjenare Fredrik, jag antar att du menar att du inte längre vill vara registrerad på Ciklid.se, för jag hittar ingen Fredrik W i Linköping (och dom två Fredrik W som är medlemmar i föreningen har redan betalt sin medlemsavgift för 2009 så...jag antar att du inte är en av dom.)
                            Ja precis, var lite otydlig.

                            Vill alltså säga upp registreringen här på ciklid.se då jag aldrig är inne och då är det väl onödigt att jag är kvar.

                            Kommentar

                            • Joakim Draktoft
                              NCS Medlem
                              • April 2002
                              • 7334

                              #15
                              Ursprungligen postat av FredrikW
                              Ja precis, var lite otydlig.

                              Vill alltså säga upp registreringen här på ciklid.se då jag aldrig är inne och då är det väl onödigt att jag är kvar.
                              För att inte dina inlägg skall rensas från de trådar där du skrivit, så kan jag sätta ditt konto som inaktivt, dock att det finns kvar. Detta vore den bästa lösningen för at inte vissa trådar skall bli osammanhängande.

                              Om detta är ok för dig, så kan jag ordna det på stört.
                              Joakim Draktoft
                              f.d Webmaster Ciklid.se
                              ____________________________________________

                              Kommentar

                              Arbetssätt...