Troffetråden 2009 del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
/JohanSenast redigerad av Johan F; 05 December 2009, 17:45.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ja
det kan man ju undra såhär i efterhand Ibland tar men dåliga beslut. När det blev inga troffar för de pengarna tyvärr. det var före troffetiden. Så jag kanske tyckte att dom var lite overkill för min fotograferingsförmåga eller något sådant..Svider lika mycket oavsett orsak till försäljningen av metzarnaKommentar
-
Kommentar
-
Jag har selekterat gruppen efter denna lilla film (ca 1 år gammal) då en del inte riktigt höll måttet. Ska få till en helt röd grupp till att börja med och sedan så ska en orange fram.
Är det någon hona som är vit så är det väl ok något år framåt men sedan så är de troligen ointressanta för min del.
En ny film på mina RB:
Senast redigerad av Stephan E; 06 December 2009, 15:07.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Har du köpt yngel eller vuxna?Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Här är lite körsbär,
En hona som börjar övergå till OB
En av dom dominerande hanarna i gruppen
En OBKommentar
-
-
Härliga bärnsten ett tag sen ja såg dom live-tyvärr, fina djur du har aldoTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar