Troffetråden 2009 del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Då förstår jag. Salt är snygt och dyrt men det är inte mycket till odling i den hobbyn förutom Clowner och någon enstaka art till.
//PeterKommentar
-
Kommentar
-
-
Grattis!!
Så är fallet här hemma med .. en ny akvarist är på intåg runt den 20 juli
MvhKommentar
-
Grattis till er båda Carl o Andreas!
Mvh4620l Tropheus med blandad Tanganyika...
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2853371Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Tack alla för gratulationerna iaf.
Vem vet man kanske får återfall snart igen.
Va nu så snälla och läs mina fina annonser i stället för o glo i troffe tråden så jag kan köpa salt grejjer.Senast redigerad av Falköping Andreas; 19 January 2009, 12:05.Kommentar
-
Om
Salt verkar otroligt intressant men väldigt dyrt tyvärr. Tror du återvänder till Tanganyika och dess vackra troffar och sandlekare Men lycka till, jag antar att vi måste gå in på saltforumet nu för att kunna följa din saltsatsning eller?
Grattis till era kommande knoddar Andreas & Cutekid.Kommentar
-
Var ett bra tag sedan man skrev nått i en troffetråd...
Hur som helst så har det börjat gro en tanke om att ge sig in i troffeleken för 3:e gången (haft duboisi och körsbär förrut).
I så fall så är tanken att gå loss på en vägg i vardagsrummet och såga upp ett 180 cm brett hål och få in ett kar där :-) Finns alternativ att ställa karet mitt i väggen så att det blir full genomsyn från båda sidor om man vill, men vet inte.. utan bakgrund så kanske de inte trivs så bra. Aja.. ska fantisera lite mera om det he he.Kommentar
-
Var ett bra tag sedan man skrev nått i en troffetråd...
Hur som helst så har det börjat gro en tanke om att ge sig in i troffeleken för 3:e gången (haft duboisi och körsbär förrut).
I så fall så är tanken att gå loss på en vägg i vardagsrummet och såga upp ett 180 cm brett hål och få in ett kar där :-) Finns alternativ att ställa karet mitt i väggen så att det blir full genomsyn från båda sidor om man vill, men vet inte.. utan bakgrund så kanske de inte trivs så bra. Aja.. ska fantisera lite mera om det he he.Kommentar
Kommentar