Lite Körsbär
Troffetråden 2009 del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Snygga körsbär. Den första ser riktigt cool ut.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Håller med föregående talare, den första körsbäret var riktigt cool, mer bilder vill vi se3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ja måste vara lite motvals
Spräckliga fiskar tycker ja inte är så snygga.
Ja tycker att tredje bilden visar en mycke snyggare fisk.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
tycker att spräcliga troffar kan vara otroligt snygga medan andra inte är något speciellt, det är tycker jag en stor variation på individerna, mkt större än de naturligaTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Och
denna är skitsnygg! Ser snarare ut som om den svarta färgen har krackelerat och ramlat av fisken, den kanske har slagits så lacken ramlat bort
Är heller ingen fan av OB / MC firrar. Men denna är brutalt läcker ;Kommentar
-
Kommentar
-
En mini-Ikola som släpper sina tre första yngel.. Och tar in dom för att släppa dom igen.. och igen.. och igen.. Jag tycker det är underbart att se när en hona gör just detta.
Kommentar
-
Fantastiskt klipp!!Kommentar
-
Ja
ett fantastiskt klipp! Har aldrig sett någon av mina honor släppa ut eller ta in yngel. Men o andra sidan går dom i spottakvarium....Kommentar
-
God JulSenast redigerad av Johan F; 24 December 2009, 08:59.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Jo
men problemet är att mina honor inte vill spotta ut sina yngel ens i spottakvarium. Jag får "tjata" på dem annars håller dom dem tok länge.Kommentar
Kommentar