Troffetråden 2009 del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag har nu tittat i troffe tråde nu blir det troffa igen.
Jag ska i med troffar i mitt 1420 liters akvarium.
Jag skulle vilja komma i kontakt med några privat odlare skicka pmKommentar
-
@ Norgren, Sätt in en annons på köp och säljavdelningen, så får du säkert massvis av svar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
bra fråga
Kambwimba enligt Kent i Nol. Ser mer ut som Kasanga tycker jag men det kan ju finnas variationer Kambwimban också. Jag tycker dom är jäkligt snygga med så många olika färger.Kommentar
-
Jag tycker inte att de liknar Kasanga (som jag haft tidigare). Kasanga har mer grön rygg än dina har enligt vad jag kan se på de du fotat nu.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tycker mig också sakna det gröna för att kunna vara en Kasanga, så det stämmer nog att det är Kambwimba.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Red rainbow
Kommentarer om bilden på red rainbow på nedanstående länk?
Jag tycker att denna blåfenade är bland det grymmaste jag sett bland regnbågarna.
Helt blå ryggfena har jag nog inte sett förutom på denna bild på RR.
Senast redigerad av Stephan E; 03 November 2009, 16:02.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
-
Kommentarer om bilden på red rainbow på nedanstående länk?
Jag tycker att denna blåfenade är bland det grymmaste jag sett bland regnbågarna.
Helt blå ryggfena har jag nog inte sett förutom på denna bild på RR.
http://www.airfish.de/html/stocklist.html"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Jag tror att det är en Kasanga, för de kan vara ganska variabla i fenornas färger. Det blåa kan ibland överta det röda, men vanligast är tvärtom...Kommentar
Kommentar