If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Slänger in några bilder på mina Kiriza & Ilangi som jag håller på o göder upp.
Långt ifrån samma klass på fotona men men...
Kommentera gärna fiskarna. Smala/Tjocka? Föder upp dem på enbart två sorters räkmix. En med spirulina och en med anastaxin (stavning?). Ca 50/50 av varje. Ger dem mat 2 ggr per dag som äts upp på mindre än 2 min... Glupska som få.
Har länge gått och drömt om att få starta upp ett stort akvarium. Nu äntligen har regeringen (fästmön) gett klartecken. Men som alla vet är det mycket som ska fixas och donas när man ska starta nytt. Så varför inte skapa en sån här rolig tråd där man kan få hjälp med problemen
Lite om min bakgrund som akvarist:
Hade
Kan inte lägga upp bilder här än inte fått mina medlemsuppgifter ännu.
Med hjälp av ditt medlemsnummer 2178 kommer du vidare med din medlemsansökan här på forumet
hälsn Magnus
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Ser ut att vara en grymt fin grupp, bara att beklaga sorgen "som du kommer känna om ett år" men det finns ju någon i landet som är otroligt nöjd antar jag.
Ser ut att vara en grymt fin grupp, bara att beklaga sorgen "som du kommer känna om ett år" men det finns ju någon i landet som är otroligt nöjd antar jag.
Mvh / Pontus
dom hamnade i vårt västra grannland Norge. Så det är en väldigt nöjd norrman tror jag
Vi har en nyupptäckt Tropheus som inte är namn satt ännu. Fångsplats är känd.
Är någon intresserad?
Pris 5000 kr/paret. Inga bilder skickas.
Pris: 5 000 kr/par. Valuta: SEK
Företag: Ankaret Landskrona (se forumsprofil)
Finns det ingen i närheten av Landskrona som har kollat in denna troffe.....???? och kan ta något kort så att vi i övriga i Sverige får kolla in vad det handlar om...
Tycker det verkar skumt, snacka om att köpa grisen i säcken. Vänta 1 år så kan du köpa yngel för 100krst. Tror inte de är värda 5000kr, hade han fixat bilder på dem kunde det ju varit budgivning istället. På en budgivning så får man ju fram vad de ska stå i marknadspris som kanske blir lägre eller alternativt högre. Förstår dock att han vill göra en hacka.
Ursprungligen postat av Göran Å
Finns det ingen i närheten av Landskrona som har kollat in denna troffe.....???? och kan ta något kort så att vi i övriga i Sverige får kolla in vad det handlar om...
Mvh Göran
Jo men inga bilder, mycket fräck Tropheus variant har alldrig set något liknande.
Är svår att beskriva man får nog se den live.
Kommentar