Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack ni ! Har så sakteliga börjat lära mig att fota i manuelt läge = Svårare men också mycket roligare.Kommentar
-
Mina första bilder med mitt nya macro: Canon 60mm F 2,8 USM. Ungdjur av Fryeri Gohst, Golden hane, Protomelas Fenestarus Nkanda, M. MsoboKommentar
-
Härliga bilder mattias! Nästan så man blir sugen på malawi igen. Men kanske inte lika skarpa som dina tidigare bilder? Om man törs vara lite kritisk ? Kanske jag som ser fel är ju inget proffs själv. Men keep them coming !Kommentar
-
Tack Nicklas. Skärpan är nog lite olika på vilken bild du menar. Den första på gohsten är så skarp som jag kan få med den utrustning jag har nu. De andra finns det väl lite till att jobba medKommentar
-
Handhåller du eller använder du dej av ett enbens stativ?Kommentar
-
Kommentar
-
jag har ett tag använt mej av tjejens gångstav som stödTycker bilderna blir något skapare.
En riktig pinne är dock på g för en gångstav fukar inte så bra. Men man tager vad man haver.Kommentar
-
Har två helt identiska Gohst ungar i 720 burken och en som inte är helt utfärgad. Sen är det en bild på minstingen av Röd Rubinerna.Kommentar
-
-
Yngelsläpp i nytt 112 liters 2010-02-17
Pseudotropheus polit
Pseudotropheus acei ”Marigold”
Labidochromis caeruleus "Golden"Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Hittade ett frisimmande Copadichromis Azureus-yngel som försökte gömma sig i BTN-Slimline bakgrunden när jag bytte vatten i 450L-karet idag. Lyckades fånga det med ett 5ml mått från IKEA. *Stolt*
[Fotograferat på ett handfat av märke Gustavberg med Sony Cybershot DSC-W120 utan blixt med framtvingad macro. Belysning 1 x 105 watt halogen lågenergilampa med E27 gänga + en 60W Glödlampa av suspekt fabrikat. ]Senast redigerad av Bjorn; 19 February 2010, 23:18.Newbie December 2009
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Hehe.... Nääää, jag får nog ta hänsyn till alla de här på forumet som inte tål en massa blod. *skratt* (Får nog spara den historien tills Ciklidstämman om någon skulle fråga sent på kvällen varför mitt ena långfinger saknar en bit. )Newbie December 2009
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar