Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack ni ! Har så sakteliga börjat lära mig att fota i manuelt läge = Svårare men också mycket roligare.Kommentar
-
Mina första bilder med mitt nya macro: Canon 60mm F 2,8 USM. Ungdjur av Fryeri Gohst, Golden hane, Protomelas Fenestarus Nkanda, M. MsoboKommentar
-
Härliga bilder mattias! Nästan så man blir sugen på malawi igen. Men kanske inte lika skarpa som dina tidigare bilder? Om man törs vara lite kritisk ? Kanske jag som ser fel är ju inget proffs själv. Men keep them coming !Kommentar
-
Kommentar
-
Handhåller du eller använder du dej av ett enbens stativ?Kommentar
-
Kommentar
-
jag har ett tag använt mej av tjejens gångstav som stödTycker bilderna blir något skapare.
En riktig pinne är dock på g för en gångstav fukar inte så bra. Men man tager vad man haver.Kommentar
-
Har två helt identiska Gohst ungar i 720 burken och en som inte är helt utfärgad. Sen är det en bild på minstingen av Röd Rubinerna.Kommentar
-
-
Yngelsläpp i nytt 112 liters 2010-02-17
Pseudotropheus polit
Pseudotropheus acei ”Marigold”
Labidochromis caeruleus "Golden"Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Hittade ett frisimmande Copadichromis Azureus-yngel som försökte gömma sig i BTN-Slimline bakgrunden när jag bytte vatten i 450L-karet idag. Lyckades fånga det med ett 5ml mått från IKEA. *Stolt*
[Fotograferat på ett handfat av märke Gustavberg med Sony Cybershot DSC-W120 utan blixt med framtvingad macro. Belysning 1 x 105 watt halogen lågenergilampa med E27 gänga + en 60W Glödlampa av suspekt fabrikat.]
Senast redigerad av Bjorn; 19 February 2010, 23:18.Newbie December 2009
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Hehe.... Nääää, jag får nog ta hänsyn till alla de här på forumet som inte tål en massa blod. *skratt*(Får nog spara den historien tills Ciklidstämman om någon skulle fråga sent på kvällen varför mitt ena långfinger saknar en bit.
)
Newbie December 2009
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar