Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack för berömmetKommentar
-
-
-
Kommentar
-
En pärla! Red Prinsessmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Red Princess fanns till salu i en monter på mässan i Duisburg. Cirka 4cm och vill minnas dom kostade 27 euro. Blev dessutom erbjuden köpa ett litet gäng hos UKA Aquaristik, 5-6cm och priset 25 euro stycket om jag tog alla (10-15st). Köpte inga, hade andra firrar på "Most Wanted"-listan (som jag sen inte heller köpte...)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tackar =) Jag har gjort om det i dag eller rättare sagt tagit bort de vuxna demasonin därifrån för de började gå låss på varandra. Förlorade 5 fiskar på en vecka.
Så nu går det massa demasoni yngel, P, fenestratus yngel och polit yngel däri. Har 20 vuxna/halv vuxa demasoni kvar. Bara hoppaspå att de slutar att döda varandra nu när dom går i en större burk med andra tuffingarKommentar
-
Tackar =) Jag har gjort om det i dag eller rättare sagt tagit bort de vuxna demasonin därifrån för de började gå låss på varandra. Förlorade 5 fiskar på en vecka.
Så nu går det massa demasoni yngel, P, fenestratus yngel och polit yngel däri. Har 20 vuxna/halv vuxa demasoni kvar. Bara hoppaspå att de slutar att döda varandra nu när dom går i en större burk med andra tuffingar3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Förändringar i ett fungerande kar med balans i fiskgruppen brukar trigga till våldsamheter. Om man har en grupp Tropheus som fungerar fint så ska man låta gruppen vara ifred. Detsamma gäller nog de flesta arter som hålls liknande i akvarium..t ex demasonin.Kommentar
Kommentar