If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Då kom det hem lite fisk i kväll, tyvär INTE den mängden som det var tänkt:
Vidare så går där kvar fisk i Dk som kommer hem om ca 2 veckor och det e dom orange fläckiga på bild 1(kasumbe orange). det som kom i kväll var vf trevawase model mindre. vf longola samt ögonstenarna vf moshi yellow....
Longola fotot e ett riktigt skitkort men den var inte sugen på att bli fotad, samma gälde för trewawasen
Då kom det hem lite fisk i kväll, tyvär INTE den mängden som det var tänkt:
Vidare så går där kvar fisk i Dk som kommer hem om ca 2 veckor och det e dom orange fläckiga på bild 1(kasumbe orange). det som kom i kväll var vf trevawase model mindre. vf longola samt ögonstenarna vf moshi yellow....
Longola fotot e ett riktigt skitkort men den var inte sugen på att bli fotad, samma gälde för trewawasen
OjOJojojojojojo
Faaan va avundsjuk man blir påå er därnere bara åka över o hämta
vilka fina firrar hur många blev det av varje art ?
Kazumbe orange är ju en riktig skönhet, och moshin va det inte nå fel på direkt ;D, är det mahale eller sibwesa? kanon snygga vilket som grattis iaf .
vilka fina firrar hur många blev det av varje art ?
Kazumbe orange är ju en riktig skönhet, och moshin va det inte nå fel på direkt ;D, är det mahale eller sibwesa? kanon snygga vilket som grattis iaf .
MVH / Pontus
E rätt nöjd själva om jag skall vara ärlig
Moshina e från mahale
Snyggt Peter... du har haft känslan på rätta stället när du skapade nya karet, samt valet av firrar.
Mvh Göran
du gör mig Göran..... men tack så mycket, e alltid skoj att få höra positiv kritik ang fiskar och kar då man sattsan en del pengar men fram för allt tid när man drar igång ett sånt här projekt
Nu har du väl ändå nått botten, så nu kan det ju bara bli bättre
Jag kunde inte ha uttryckt det bättre själv.
Vi får väl bara hoppas att han tar sig ut tetra-träsket snart.
Som ciklidist ber jag till högre makter för att han ska få sitt förnuft tillbaka.
Kommentar