Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
detta är din mal: http://www.planetcatfish.com/catelog...species_id=277hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Tack för svaren. Har övertagit den av en som lagt ner sitt kar. Så det är en stor en då? Det är här han bor nuLasse.HKommentar
-
Mjo, han landar på metern när han är vuxen. Har ingen pejl på om de växer fort, men tror inte det. Många av de större malarna med sugmun växer rätt långsamt, enligt min erfarenhet. Den är dock inte heltäckande, och sedan finns det alltid fisk som inte har läst böcker eller surfat på nätet...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
malen är revirhävdande... så den kan komma i bråk med andra malar du har, läs lite på forumen på den länken jag posta där så kan du nog hitta en hel del info om den... =)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Jo det har jag gjort Han är inte kvar länge till mitt kar. Det får bli gammla trotjänare Otocinklus i stället.Lasse.HKommentar
-
läste nånstanns om en som hade förlorat Gibbiceps till just den malen... har en själv som jag inte direkt bestämt mig om jag ska behålla eller inte... ska ju inte vara nån algätare dom dära iallfall...hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
P. rainbow..
Kommer ett par bilder på mina VF Pet.rainbow som kom med sammimport i dag.. Stora hanen var en riktig "matfisk" i sizen, men stora fiskar i ett stort kar. ni får ursäkta luftbubblorna men bara ett par foto tagna efter innkopning och inann det var dax att släcka ner karet för ett par dagarPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
-
Kommer ett par bilder på mina VF Pet.rainbow som kom med sammimport i dag.. Stora hanen var en riktig "matfisk" i sizen, men stora fiskar i ett stort kar. ni får ursäkta luftbubblorna men bara ett par foto tagna efter innkopning och inann det var dax att släcka ner karet för ett par dagar//RobertKommentar
-
Japp det e det. nu går där 6 raibow, 7 texasgold samt 8 tricolor från chaitika. Kommer inom kort att gå longola och moshi i karet med... Som utfyllnad finns där 13 st tropheus ikola vf... Men sedan e mera på g och det hoppas jag kommer att dyka upp under sommaren eller tidig höst E det pettrisar man skall ha så får man boka i tidPetrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
Grattis till ny fisk Peter.
hoppas dina rainbow kommer funka bra trots sitt rykte som mördarmaskiner
ps. glöm inte uppdatera så fort du har ny fiskFisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
Kommer ett par bilder på mina VF Pet.rainbow som kom med sammimport i dag.. Stora hanen var en riktig "matfisk" i sizen, men stora fiskar i ett stort kar. ni får ursäkta luftbubblorna men bara ett par foto tagna efter innkopning och inann det var dax att släcka ner karet för ett par dagar
Mvh / PontusPassenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Stog så på sammimporten MEN tycker att dom e mkt lika dom som fångas vid nkonde.. Vet dock inte vilket så då får dom gå som mpimbwe som dom e köpta som.... men du har väl mpimbwe så du har kanske likheter som du kan bekräfta??Senast redigerad av Oden70; 30 March 2009, 23:15.Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
Kommentar