Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Artemia är aldrig fel.
Det finns torkade artemia ägg utan skal som funkar bra. Viktigt att fodret är smått. Cyclops, dafnia och bosmider är andra foder som är bra.
Ja du, nu finns risk att hela feminist rörelsen hoppar på mig bilderna du ser är på hanar. Honorna är silver och saknar helt hanens granna färg.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Jag är mest orolig för dina troffar.
Vad händer när troffarna har magen full med proteinrik kost. Buken?
Har ingen erfarenhet av troffar så jag vågar inte säga att det kommer funka.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Hej!
Artemia är aldrig fel.
Det finns torkade artemia ägg utan skal som funkar bra. Viktigt att fodret är smått. Cyclops, dafnia och bosmider är andra foder som är bra.
Ja du, nu finns risk att hela feminist rörelsen hoppar på mig bilderna du ser är på hanar. Honorna är silver och saknar helt hanens granna färg.Kommentar
-
-
-
- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En liten lovande fire fish på ca 5cm. Denna vill jag behålla Jag är inte ute efter det röda enbart utan fenor och ögonen har stor betydelse. Denna har syggt vitt innsprängt på kroppen och inte rödaktiga ögon.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar