Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jo, den växer ju på en lian som finns i mitt strömakvarium. Dessa svampar dök upp förra året också och de orsakar ingen mögelsvampepidemi, då de inte tillhör mögelsvamparna. De torkar ihop ganska fort, så på dessa bilder tagna idag, ser man att det inte är tillräckligt fuktigt för att de ska kunna hålla sig vid liv längre än ett par dagar. Ska se om jag få dessa artbestämda av nån svampkännare.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Brigt blue yngel på ca 3 cm. Dom kommer från Johan Fs ursprungliga VF grupp. Dessa är F2 från den snygga stammen.Kommentar
-
Kontrar med en annan snygging "Red Scribbled"Senast redigerad av Wilhelm; 22 January 2009, 01:53.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
Tack! Och här kommer en fuling!mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Ja, man skulle kunna misstänka det!mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jepp om den inte precis har blivit matad med fryst räkmix förståsDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar