Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Callochromis pleurospilus Kigoma MCMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Tur att du inte fotar hur barn föds
men det är kanonbilderjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
MC = Marmelade Cat?
//PeterKommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Förstår vad du menar, det räcker att se det när ens egna barn föds, och då var man ju inte där med näsan direkt... och det ser inte så trevligt ut...(även fast det var de två bästa stunderna i mitt liv). Men vilka bilder du tar deelay... ta massor av dessa bilder med beskrivningar och skicka till ett förlag, jag köper boken direkt.Senast redigerad av jeppehb; 16 January 2009, 23:50.Kommentar
-
Förstår vad du menar, det räcker att se det när ens egna barn föds, och då var man ju inte där med näsan direkt... och det ser inte så trevligt ut...(även fast det var de två bästa stunderna i mitt liv). Men vilka bilder du tar deelay... ta massor av dessa bilder med beskrivningar och skicka till ett förlag, jag köper boken direkt.
Protomelas taeniolatus Nkhata Bay
artbild plus en SHOWbild =)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba