Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hej
Kul med crenicichla-bilder!! De var fina. Jag är rätt säker på att det inte är C. notopthalmus utan någon art från saxatilis-gruppen. Sen kan jag inte säga exakt vilken art det är, eftersom saxatilis-gruppen är minst 30 st. Men någon annan som är bra på Crenicichla kanske kan hjälpa dig/eller ring Torslanda och fråga.
Mvh Niklashur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Crenicichla notophthalmus är ju extremt ovanlig tyvärr. Crenicichla compressiceps hade Imazo på sin lista för några dagar sen åtminstone, men de är ju oerhört aggressiva.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Mattias, där var ytterligare en sjukt snygg psykadelisk bild!! Jag vet inte alls om det var det du ville höra, men bilden är spejsad. Självklart uppskattar jag många bilder i detta forum (sanslösa), men jag trivs nog alldeles bäst rent estetiskt med bilder som är lite udda.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Mattias, där var ytterligare en sjukt snygg psykadelisk bild!! Jag vet inte alls om det var det du ville höra, men bilden är spejsad. Självklart uppskattar jag många bilder i detta forum (sanslösa), men jag trivs nog alldeles bäst rent estetiskt med bilder som är lite udda.
Hilsen,
PKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Svarta planscher med neonfärger, lite typ som länken här.
http://www.tigerrificprints.com/imag...PSC-007-A1.jpg
hehe skall vara deelay till att komma ihåg dessa
//PieterKommentar
-
Kommentar
-
Jepp, kommer ihåg dem. Har nog själv en sådan kvar från de tiderna. Ryktet sade att de var extra häftiga om man belyste dem med en svartljuslampa (nån form av UV-ljus antar jag, som de hade på diskotek på den tiden).mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Jag är ju född 70 och borde ha sett dessa men jag tror inte jag sett dom. Såg ju länken som deelay länkade till =)Senast redigerad av Mattias777; 20 January 2009, 10:30.Kommentar
Kommentar