Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Skriv upp mig som bokbeställare också.
Här kan du göra boken: http://www.photohome.se/
Jag har provat och det blir riktigt bra. Boken kommer bli lite dyr men med dina bilder är det värt det.Kommentar
-
jag va lite uttråkad å tog en sväng förbi Torslanda zoo å hitta nått jag småsökt efter... Tror att det är Crenicichla notophthalmus men jag kan ha fel... kommer inte ihåg vad för namn dom satt där heller... men men, va tvungen å knipa till mig 4st... så här kommer 2 bilder på dom jag tog, tagna med blixt då det blidde nästan svart utan... (har inte tagit ut handboken ur plasten än för kameran...)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
-
VF Bentochromis tricoti ungdjur 10cm.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kul med crenicichla-bilder!! De var fina. Jag är rätt säker på att det inte är C. notopthalmus utan någon art från saxatilis-gruppen. Sen kan jag inte säga exakt vilken art det är, eftersom saxatilis-gruppen är minst 30 st. Men någon annan som är bra på Crenicichla kanske kan hjälpa dig/eller ring Torslanda och fråga.
Mvh NiklasMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Bilder ifrån 1200 karet med 16 Leopard Discus (ungdjur än), 40 rosen tetra, 20 vinkel tetra, cirka 50 zebra pleco och cirka 30 corydoras Sterbai.
Även möbelkaret på 320 med blue diamond Discus, L-200.
En Bild på Leopard discusen som går i 1200.Kommentar
-
375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Vf Guianacara geayi "Oyapock"
Bild 1 Hona
Bild 2 F1 yngelMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Skriv upp mig som bokbeställare också.
Här kan du göra boken: http://www.photohome.se/
Jag har provat och det blir riktigt bra. Boken kommer bli lite dyr men med dina bilder är det värt det.
plus en SHOWbild =)Mvh
RobinKommentar
-
På denna bilden är det svart runt fiskarna på min monitor men det stämmer nog inte ?Senast redigerad av deelay; 18 January 2009, 19:52.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar