Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tackar. Han är grann. Dock lite väl pigg på vissa sorters koraller.
Här är en lite bättre bild på ansiktet.Senast redigerad av Alexander Ylipää; 01 September 2010, 00:49.Mvh AlexKommentar
-
Vet ej. Tropica har skrivit lite om den:
Verkar inte som att den kräver särskilt mycket ljus, men samtidigt så är det svårt att veta vad det innebär.Kommentar
-
Vet ej. Tropica har skrivit lite om den:
Verkar inte som att den kräver särskilt mycket ljus, men samtidigt så är det svårt att veta vad det innebär.Kommentar
-
Äppelsniglars "födelse". Första gången jag ser hur de små sniglarna "kläcks" och ramlar ner i vattnet ifrån kokongen.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Jo, men denna var nog bäst tycker jag. Ska kika igenom bilderna en gång till.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
-
Härliga firrar. Den på bild 1 är hur snygg som helst.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Helt galet vilket utseende man kan hitta hos fiskar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Första leken på mina Callochromis pleurospilus Ngolongolo=)Kommentar
-
Fina bilder på en snygg firre!
Minns när jag hade nöjet att fotografera den första leken hos mina pleurospilus för många år sedan!
Det blir nog att skaffa sig några stycken igen!mvh Wilhelm
-
Jag lägger in lite bilder på hur det ser ut i en av mina baljor just nu.Senast redigerad av malawijanne; 09 October 2010, 20:42.Kommentar
Kommentar