If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Håller på att innreda 720it och äntligen börjar jag bli smånöjd Det är suddigt i vattnet men Röd Rubinerna hade full show och alla ville vara med om kampen om vem som är snyggast. Tog lite bilder fast det är alldeless suddigt i karet.
Varför tänker jag på att flyga drake
superbra bilder
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Håller på att innreda 720it och äntligen börjar jag bli smånöjd Det är suddigt i vattnet men Röd Rubinerna hade full show och alla ville vara med om kampen om vem som är snyggast. Tog lite bilder fast det är alldeless suddigt i karet.
otroligt vackra röd rubiner!
vart hittar du dom, jag har letat länge nu efter rubiner av den standarden men inte hittat. Hade nämligen ett röd rubin par för ett par år sedan och den hanen var ngt utöver det vanliga, har inte hittat nån som ens är i närheten av han idag, dina är närmast. det är därför jag undrar vart man hittar dom. =)
vart hittar du dom, jag har letat länge nu efter rubiner av den standarden men inte hittat. Hade nämligen ett röd rubin par för ett par år sedan och den hanen var ngt utöver det vanliga, har inte hittat nån som ens är i närheten av han idag, dina är närmast. det är därför jag undrar vart man hittar dom. =)
Hemligt De flesta av dessa är dock köpta och hanplockade på akvarieleasing i Stockholm.
Kommentar