Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
Kommentar
-
-
Skall väl vara kipili-varianten av regani det där? Det måste vara den snyggaste jag sett. Altolamprologusen (påminner mycket om en calvus) var fin den med, men jullen tar priset, sjukt fin.
mvh,
ChristerKommentar
-
Kommentar
-
Sorry! fel av mig, Stämmer det är en calvus
Japp det är Julidochromis Regani "Kipili" .
Kul att ni gillar jullarna!Kommentar
-
-
Grym bild Mattias777Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Snygga Jullar Markie
Dom är även en favorit i mina kar.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Kommentar
-
Då lovar ja att göra de i fortsättningenDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
Tack LN gillar dom bara mer och mer verkligen en super skön art !
Kanon foton som vanligt Mattias !Kommentar
-
Kommentar
-
Ja det har faktis börjats lekas ordentligt i burken. Senaste veckorna så har det lekts nästan dagligen. Dock så är dom välldigt hungriga och tugget försviner efter bara nån dag. Oftast så är det den lila hanen som får till det så yngel efter han känner jag att jag inte vill spara för försäljning. Så om nån hona går tiden ut så får hon spotta i karet. Men hur som helst så är det jävligt kul att se att dom verkar trivas.Har sedan en vecka tillbax kompleterat med en koralia 3 som får flåsa på under dagtid, Och troffarna ser ut att stormtrivas när dom simmar i strömmarna. 7600 liter vatten i timmen snurrar runt när maskineriet går för fulltKommentar
Kommentar