If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ingen förändring har skett sedan antalet pixlar släpptes fria och nedskalning inte längre sker.
Intressant biinformation som kan användas till felsökning är vilken browser du använder och om andra med samma program och version upplever det på samma sätt.
Det är Internet explorer tror jag. Operativ system vista
Nu är bilderna i sämre kvalité igen när man klickar upp dom. Trist när dom ser mkt bättre ut i det lilla formatet. Kanske går att korrigera?
Ingen förändring har skett sedan antalet pixlar släpptes fria och nedskalning inte längre sker.
Intressant biinformation som kan användas till felsökning är vilken browser du använder och om andra med samma program och version upplever det på samma sätt.
Tack Mattias..... Din Aulonocara Stuartgranti är verkligen snygg. Du menar väl Chidunga rocks?
Men det du säger om bildkvaliteten förstår jag inte... På min bildskärm är din firre samt mina yngel lika fina oavsett storlek på bild.
Däremot är din bild lite ljus i bakgrunden som kanske spelar ögat ett spratt.
Detta är min bedömning, någon annan kanske ser det på annat sätt.
Mvh Göran
Ja, från Chitunga rocks. Om du tittar nogrant så ser du en får hinna som stänker utanför gränsen där färgen skall finnas. Detta tar bort en hel del kvalité tycker jag.
Riktigt fina yngel bilder Göran =) Här är en Aulonocra Stuardgranti från Chitunga. Nu är bilderna i sämre kvalité igen när man klickar upp dom. Trist när dom ser mkt bättre ut i det lilla formatet. Kanske går att korrigera?
Tack Mattias..... Din Aulonocara Stuartgranti är verkligen snygg. Du menar väl Chidunga rocks?
Men det du säger om bildkvaliteten förstår jag inte... På min bildskärm är din firre samt mina yngel lika fina oavsett storlek på bild.
Däremot är din bild lite ljus i bakgrunden som kanske spelar ögat ett spratt.
Detta är min bedömning, någon annan kanske ser det på annat sätt.
Riktigt fina yngel bilder Göran =) Här är en Aulonocra Stuardgranti från Chitunga. Nu är bilderna i sämre kvalité igen när man klickar upp dom. Trist när dom ser mkt bättre ut i det lilla formatet. Kanske går att korrigera?
Senast redigerad av Mattias777; 10 June 2009, 16:38.
Jag har samma problem som Niklas. Sen funderar jag på om "publicerad på ciklid.org"-texten som kommer upp på bilderna. Bara för att photoshop har massor med filter & funktioner måste man inte använda dem alla på en gång.
Lämna en kommentar: