Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Paralabidochromis sp. "redfin piebald" WB. Inte lika populär som OB men jag gillar dom bättre.
Klicka här för 1000 pixlarPatrick ErikssonKommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Paralabidochromis sp. "redfin piebald" WB. Inte lika populär som OB men jag gillar dom bättre.
Klicka här för 1000 pixlar
Fantastiska bilder som alltid!Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Anders
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
VF Yellow Moshi (Ikola)
Skulle byta vatten i karet ... Men fick damma av kameran i stället när jag fick syn på de härProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
VF petrochromis sp Texas (Mvuna) hona
Sen kunde ja ju inte låta bli o fota dem andra invånarna
så här kommer lite bilder på en av mina texas honorProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
F1Petrochromis Macrognathus Rainbow (Mpimbwe)
bild 1,2,3 Hona bild 4 labiatus hona och sist men inte minst hannen som inte fick vara med o lekaProvar på saltbalja för tillfälletKommentar
-
Petrotilapia
Skickar en bild på petrotilapia yellow chin
/RobbanKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar