If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Wilhelm,
har du testat Lagenandra under vatten? Funkar de ok eller går ner sig?
Mattias,
gillar den riktning du är på väg mot. En del av fisken i skärpa och resten oskarpt. Du har flera sådana bilder tidigare, och du känns lite på G!!
Därmed inte sagt att jag inte uppskattar övriga bilder. Laeskens senaste är grym, och Deelay vågar jag knappt nämna... det är ruskigt bra bilder, värdiga vilket världsmagasin som helst. Samtidigt är det något med Mattias bilder som ger en rörelse, att något händer... har svårt att uttrycka det, men jag undrar om inte bilder kan bli för perfekta. Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu, uttrycker bara vad jag känner inför bilderna.
Hilsen,
P
Senast redigerad av PatrikMalmo; 08 February 2009, 23:50.
Wilhelm,
har du testat Lagenandra under vatten? Funkar de ok eller går ner sig?
Mattias,
gillar den riktning du är på väg mot. En del av fisken i skärpa och resten oskarpt. Du har flera sådana bilder tidigare, och du känns lite på G!!
Därmed inte sagt att jag inte uppskattar övriga bilder. Laeskens senaste är grym, och Deelay vågar jag knappt nämna... det är ruskigt bra bilder, värdiga vilket världsmagasin som helst. Samtidigt är det något med Mattias bilder som ger en rörelse, att något händer... har svårt att uttrycka det, men jag undrar om inte bilder kan bli för perfekta. Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu, uttrycker bara vad jag känner inför bilderna.
Hilsen,
P
Nu blir jag nästan lite men tack så mkt Patrik =) Deelay är den fotograf som jag beundrar mest av alla. Han är helt enkelt grymm. Laesk tar grymma bilder inte bara på fiskar. Jag är nog bara en glad nybörjare men alla är vi ju det i nått vi börjar med.
Ni får inte glömma kanadicken! patrickeriksson.
Han är också suverän fotograf!
Apråpå lagenandra, så har jag inte haft dem så länge, så jag vet inte, eller rättare sagd kommer inte ihåg hur de trivs med att stå under vatten hela tiden.
Det var länge sedan jag hade sådana. Men jag rapporterar efter hand!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentar