1 o 2 s.fryeri egna odling
3 o 4 bland s.fryeri o firefish
5 firefish alla egna odling..
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
snyggt färg fiskar av malawe.. den är längsen du har den tidigare..Lämna en kommentar:
-
Precis som i troffetråden så laddar jag här med lite nostalgibilder på firrar jag haft...Lämna en kommentar:
-
-
-
Hej , dom är väl som dom flesta malawi, ibland lugn men kan vara rätt tuffa och inte rädda av sig, är t.o.m på mina händer ibland när man gör rent o så i akvariet.tyvärr så är dom svårlekta vad jag hört, vi får väl se vad som händer.har just nu en grupp om 6st varav 2 lite större.Lämna en kommentar:
-
Hej , dom är väl som dom flesta malawi, ibland lugn men kan vara rätt tuffa och inte rädda av sig, är t.o.m på mina händer ibland när man gör rent o så i akvariet.tyvärr så är dom svårlekta vad jag hört, vi får väl se vad som händer.har just nu en grupp om 6st varav 2 lite större.Lämna en kommentar:
-
-
-
Lite märkligt det där med Demasoni faktiskt. Jag hade en grupp på ca 20 fiskar i ett 222-liters för några år sedan, och det var de absolut enklaste fiskar jag någonsin haft. Aldrig slagsmål, alltid tuggade honor och en hel del yngel. Det var så lugnt i karet att det nästan var tråkigt.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: