Juwel panorama 240
Kollaps
X
-
-
Jag testade idag att byta vatten med mitt lilla kolfilter som jag har.
Jag har inte använt kolfilter där jag bor nu, för att jag inte har tyckt att det har behövts, men vilken skillnad det blev, inga som kliade sig, tre st lekte en timma efter jag bytte vatten, det var precis som i gamla dar när fiskarna mådde bra utav vattenbyte.JanneKommentar
-
juwel 240
Jag lägger ut lite bilder på mina juwelbaljor, decimus på forumet önskade det.
Den vänstra baljan har jag en mcat fire fish hanne blandat med ett tiotal rödare firefishhonor, maingano och några golden plus en 10 st ancistrus.
Den högra baljan (decimus gamla) har jag 7 st hannar utav firefishen utav bättre kvalite en ca 10 honor som kommer från mina rödaste firefish.
lite röd zebra ca 15 st för att fylla ut, har även några fulliborni mcat katale som går på tillväxt självklart en 10 ancistrus, fiskarna la jag i igår så dom har inte börjat färga ut ordenligt.JanneKommentar
-
Snygga baljor Janne. Dom pryder verkligen sin plats i det rummet.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Riktigt snyggt Janne. StilrentDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Närbilder Janne!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag lägger ut lite bilder på mina juwelbaljor, decimus på forumet önskade det.
Den vänstra baljan har jag en mcat fire fish hanne blandat med ett tiotal rödare firefishhonor, maingano och några golden plus en 10 st ancistrus.
Den högra baljan (decimus gamla) har jag 7 st hannar utav firefishen utav bättre kvalite en ca 10 honor som kommer från mina rödaste firefish.
lite röd zebra ca 15 st för att fylla ut, har även några fulliborni mcat katale som går på tillväxt självklart en 10 ancistrus, fiskarna la jag i igår så dom har inte börjat färga ut ordenligt.Janne375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nä, jag är en vår och sommar fiskare för de messta
Så nu är man på jakt efter ett nytt kar så man får se va de blir för ngt.Kommentar
Kommentar