If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag försöker betala in medlemsavgift och skrev av konto nr som står i exemplet när man betalar från Nordea Internet bank? Jag får medelandet att det är fel PG NR
Jag har inget svar - men hoppas nu att nån åtgärdar detta snabbt, nu när vi ser att du har tagit ditt förnuft till fånga - kul att du hänger med ett år till, så kan vi fortsätta "gaffla" om diverse saker. Gott Nytt år!
MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
Jag har inget svar - men hoppas nu att nån åtgärdar detta snabbt, nu när vi ser att du har tagit ditt förnuft till fånga - kul att du hänger med ett år till, så kan vi fortsätta "gaffla" om diverse saker. Gott Nytt år!
Ja, vi får gaffla på ett år till Gott nytt år till dig med Joe.
Jag försöker betala in medlemsavgift och skrev av konto nr som står i exemplet när man betalar från Nordea Internet bank? Jag får medelandet att det är fel PG NR
Katten. Åttorna har gått och blivit nollor just i Nordea-modellen. Rätt nummer är 698 168 - 2. Ber om ursäkt för detta och ska se till att felet rättas.
Katten. Åttorna har gått och blivit nollor just i Nordea-modellen. Rätt nummer är 698 168 - 2. Ber om ursäkt för detta och ska se till att felet rättas.
Hej!
Det kom inte något inbetalningskort med sista CB så jag skickade in min nästa års avgift på det pg nummer som fanns i CB nr 4 för i år.
Hälsn Nils
inbetalningsavisering då.
faktura kan man ju inte säga då man inte köper nåt.
Hej!
Visst köper du något. Du köper ju ett medlemsskap i föreningen och dessutom ciklidbladet fyra gånger per år. Bara tidningarna är ju värda mer än dessa kronor för årsavgiften.
Hälsn Nils
Hej!
Visst köper du något. Du köper ju ett medlemsskap i föreningen och dessutom ciklidbladet fyra gånger per år. Bara tidningarna är ju värda mer än dessa kronor för årsavgiften.
Hälsn Nils
jaså det hade jag aldrig trott, menar du att man får hela 4 tidningar??
nej medlemskap betalar man via medlemsavgift, man köper det inte.....
Kommentar