Jag försöker betala in medlemsavgift och skrev av konto nr som står i exemplet när man betalar från Nordea Internet bank? Jag får medelandet att det är fel PG NR
Konto PG Nr till Ciklid .se
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag har inget svar - men hoppas nu att nån åtgärdar detta snabbt, nu när vi ser att du har tagit ditt förnuft till fånga - kul att du hänger med ett år till, så kan vi fortsätta "gaffla" om diverse saker. Gott Nytt år!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider! -
Ja, vi får gaffla på ett år till Gott nytt år till dig med Joe.Kommentar
-
Katten. Åttorna har gått och blivit nollor just i Nordea-modellen. Rätt nummer är 698 168 - 2. Ber om ursäkt för detta och ska se till att felet rättas.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
skickas det ut nån inbetalningsavi eller får man fixa själv via hemsidan?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hej!
Det kom inte något inbetalningskort med sista CB så jag skickade in min nästa års avgift på det pg nummer som fanns i CB nr 4 för i år.
Hälsn NilsKommentar
-
Men självklart får man betala på basen av infot på hemsidan eller i CB. Fint med aktiva initiativkraftiga medlemmar.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Visst köper du något. Du köper ju ett medlemsskap i föreningen och dessutom ciklidbladet fyra gånger per år. Bara tidningarna är ju värda mer än dessa kronor för årsavgiften.
Hälsn NilsKommentar
-
nej medlemskap betalar man via medlemsavgift, man köper det inte.....Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar