Inte för att förringa ditt inlägg på något sätt, jag är helt enig med dig i denna fråga (även om jag är betydligt mindre kunnig i den än du). Detta är dock bara EN verkligt viktig fråga där det är på väg att gå åt skogen på allvar, enligt mig. Jag ger bara ett exempel, med östrogenet som läcker ut i naturen eftersom vi använder p-piller. Sterila mörtar i Barsebäcks hamn. Hur kan vi tro att detta inte påverkar vår egen arts fertilitet? Det finns många fler exempel, mer eller mindre viktiga i prioritetsordningen. Problem har vi.
Nå, jag har ordat om detta i andra trådar, och jag orkar inte tänka på det för mycket. Städar så gott jag kan framför egen dörr, men tänker jag för mycket på det så vill jag bara ha två flaskor vodka och en timme för mig själv. Otroligt pessimistisk kring våra chanser att klara av en hel massa saker. Alla måste verkligen börja jobba på rätt håll igår.
Dystra hälsningar,
P
Nå, jag har ordat om detta i andra trådar, och jag orkar inte tänka på det för mycket. Städar så gott jag kan framför egen dörr, men tänker jag för mycket på det så vill jag bara ha två flaskor vodka och en timme för mig själv. Otroligt pessimistisk kring våra chanser att klara av en hel massa saker. Alla måste verkligen börja jobba på rätt håll igår.
Dystra hälsningar,
P
Kommentar