Ja, vad ska man säga Anders? Jag är djupt imponerad...
Papilio-tråden
Kollaps
X
-
-
Samma här! Grattis till alla yngel och mkt fina fiskar.
MvhKommentar
-
Tack HenrikV och Cutekid !Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja dom sträcker på ganska bra. Med nyckläckt artemia 2-3 ggr/dag.
Mina 7 v gamla yngel börjar uppträda och se mer och mer ut som de vuxna.
Hur är Kantalamba ungarna i beteende efter 7-8 v?
Och hur går det med biffen stäcker han fortfarande på i samma takt som tidigare?Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Tack!
Ja dom sträcker på ganska bra. Med nyckläckt artemia 2-3 ggr/dag.
Mina 7 v gamla yngel börjar uppträda och se mer och mer ut som de vuxna.
Hur är Kantalamba ungarna i beteende efter 7-8 v?
Och hur går det med biffen stäcker han fortfarande på i samma takt som tidigare?
Biffen?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Fortsätter den att dra ifrån eller har de andra börjat komma ikapp?Mvh Anders
-
Edit: Eller så har jag uttryckt mig lite otydligt. Bilden i mitt inlägg nr 107 är på ett av de tre från julkullen. De är sinsemellan ungefär lika stora, och klart större än de två från januarikullen.Senast redigerad av Mikael W; 16 February 2009, 17:57.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Nä, det måste ha varit hos någon annan. Mina är ganska jämnstora inom kullarna.
Edit: Eller så har jag uttryckt mig lite otydligt. Bilden i mitt inlägg nr 107 är på ett av de tre från julkullen. De är sinsemellan ungefär lika stora, och klart större än de två från januarikullen.
Backade och läste igen. Det är jag som läste lite för snabbt.
Du har inte varit otydlig.Mvh Anders
-
Bra fart i baljan i kväll!
Lekparet "dansar"Mvh Anders
-
Kantalamba i gott slag.Mvh Anders
-
Ovanlig X.papilio sunflower Msalaba kanske för första gången i Sverige.
Liknar Kantalamban men det skiljer en halv sjö i avstånd mellan fångstplatserna.Mvh Anders
-
Kommentar
Kommentar