Vem ska slå ut Lesnar då? Han är ju en bjässe, bara det kan han vinna på. Ju fler matcher han går och desto mer han hinner träna tekniker mellan matcherna desto mer svårslagen kommer han att bli. Han är ju ingen nybörjare på mattan heller, han har ju brottats på en hög nivå tidigare innan wrestlingen. Jag tror knappast att Nouigera (stavning? men ni vet vem jag menar) kommer kunna slå ut honom. Mir var ju grymt rippad och verkar ha tränat hårt inför fajten för ovanlighetens skull. Han hade inte ett skit att komma med. Jag tror inte Lesnar är lätknockad och på mattan är det nog svårt att hålla kvar honom. Ligga under den mannen ser inte trevligt ut. Sen att mir fick in ett benlås i deras första fajt känns som ett riktigt nybörjarmisstag från Lesnar, den kommer han nog inte gå på igen. Ett bekymmer för Lesnar kan ju iofs vara att han skiter i att träna eftersom han har självförtroendet på topp och känner att han kan leva på sin storlek istället. Det har ju gått bra hittills. Men å andra sidan, vad har han gått, fem fajter?
Tycka vad man vill om Lesnar men jag tror att han kommer bli svårslagen.
Tycka vad man vill om Lesnar men jag tror att han kommer bli svårslagen.
Kommentar