Vad gillar ni UFC?
Kollaps
X
-
-
Jo men vissa dyker ju hela tiden för dom vet att dom inte kan annat, borde vara krav på att kunna stå med och inte bara kunna grepp, tror det skulle bli roligare då eller... inga regler alls så kan dom skalla bakåt när nån ligger och vill krama bakifrån... =)Kommentar
-
Va, är du ett sånt råskin =) Inga regler he he. Det finns ett knep mot dessa dykningar med och det kan vara att knäa när huvudet kommer flygandes neråtKommentar
-
Jo fast det är lite lotto o sätta den eftersom dom oftast dyker efter någon dragit en swing som inte riktigt sitter, man e ur balans då. Jag har inte sett nån som e så dum så han bara dyker innan det andra gör nått =)Kommentar
-
Så sant, jag gillar ej heller dessa dykningar. Håller aldrig på fighters som har detta som huvudstrategi. Men jag har sett några få in knäet som jag beskrev Nu börjar sändningen snart och jag känner mig som ett barn som skall få presenter Man är nog lite störd....Kommentar
-
hahah... hoppas på lite riktigt duktiga killar ikväll... känner inte alls för o titta på biffar som kramas =)Kommentar
-
får man vänta länge innan huvudfighten, tänkte att jag måste ju bara kolla när ni snackar så mycket om den där matchenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
bra drag i den här 1a matchen inte mycket grovhångel iafMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
haha nä' den va ganska bra, lite sega på slutet men dom va väldigt jämna under denna tidsperioden.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En mkt bra första match må jag säga =) Älskar när fighters visar sportslighet med. Nä nu måste jag kolla igen....Kommentar
-
Kommentar
-
Kul o se att han föll på eget grepp så att säga, me happy =) Det ska straffa sig att vilja få ner matchen på mattan =)Kommentar
Kommentar