Vad gillar ni UFC?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mattias777
    Användare
    • November 2006
    • 1493

Ursprungligen postat av Lutt
    .

Den som gick vid 04:00 var väl UFC 92?
    Ja, det var direktsändning och reprisen av det visas kl 22.00 ikväll. Välldigt bra matcher så missa inte det nu Lutt

http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

Kommentar

• Olorin
      Användare
      • May 2005
      • 1553

Ursprungligen postat av Mattias777
      Jag har sett den, legendarisk UFC fight
      Undrar om det är samma misshandel som jag snubblat över. Har den där Bonnar någon annan skicklighet än träskalle. Har sett han få stryk jämt, men han blir aldrig nockad utan ser bara ut som ett paket slarvstyckade grytbitar efter matchen och torskar på poäng. Han borde kanske undersökas av ventenskapen för sitt läkkött.

På tal om det där med prostitution så håller jag med dig C, det här är prostitution precis som att lägga upp sig på sängen eller att låta sig mentalt rövknullas av chefen genom att utföra korkade/tråkiga/enformiga/omoraliska uppgifter mellan 8-5. Jag gillar det inte heller, men det är bara att inse att vi är alla horor på vårt eget sätt. Själv föredrar jag lite mental misshandel före att låta nån annan banka sönder nyllet på mig. Smaksak kanske?
      Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

Kommentar

• Lutt
        Användare
        • October 2005
        • 1919

Ja den där Bonnar har jag också sett få stryk. Första gången i en serie på tv4sport (påminner om the contender fast med UFC istället för boxning) då han förlorade mot Chris Leben. Bonnar utmanade Leben igen i UFC och även där fick han stryk.

Kommentar

• Mattias777
          Användare
          • November 2006
          • 1493

Bonnar är endå en mkt duktig fighter. Han har även vunnit en del matcher. Han och Forrest Griffin fick båda ett kontrakt med UFC när dom möttes i finalen av the ultimate fighter. Det var så jämt att det inte gick att klart säga vem som vann.

Kommentar

• Robbe
            Användare
            • February 2003
            • 527

Ursprungligen postat av Lutt
            Ja den där Bonnar har jag också sett få stryk. Första gången i en serie på tv4sport (påminner om the contender fast med UFC istället för boxning) då han förlorade mot Chris Leben. Bonnar utmanade Leben igen i UFC och även där fick han stryk.
            Vad jag vet så har Bonner aldrig mött Leeben, iallafall så möttes dom inte i Tv-såpan.
            Och eftersom det var Bonner och Griffin i finalen, så förlorade han inte mot någon annan i Tv-serien heller.
            Men jag håller med er om att han är otroligt svår knockad.

Hade jag fått chansen att få mitt nylle sönderbankat för pengarna grabbarna tjänar i UFC så hade jag gladeligen valt det istället för att som du Olorin bli "mentalt rövknullad av chefen" för en spottstyver i månaden

Kommentar

• Ola Svensson
              • April 2002
              • 14633

Ursprungligen postat av Robbe
              Nä, in i tränings lokalerna istället och börja slåss som riktiga män istället för att sitta här och gnälla över hur orättvis världen är,som några otillfredställda kärringar
              Den här typen av inlägg är så töntiga att man baxnar. Även om det skulle råka vara menat som ironi så är det helt enkelt bottenlöst fånigt.
              Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Ola Svensson
                • April 2002
                • 14633

Så han blev mästare genom att glida in på en räkmacka eller? Nu får du vakna.
                Nej, det är inte det som "toppen av pyramiden" betyder. Det betyder att visst, vissa får det bra, men att det finns en stor mängd som inte har det.
                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Mattias777
                  Användare
                  • November 2006
                  • 1493

Ursprungligen postat av Ola Svensson
                  Nej, det är inte det som "toppen av pyramiden" betyder. Det betyder att visst, vissa får det bra, men att det finns en stor mängd som inte har det.
                  Men det gäller väl alla människor och yrken som finns. Att massa människor slåss för att få tak över huvudet, är det nåt fenomen som jag inte känner till?

Den kampsport jag tittat på är inte föknippad med tvång sen att detta skulle vara några rika "svin" som är orsaken till att detta med figthing existerar är inte bara lite långsökt i mina öron. Det finns lika många "svin" bland fattiga människor. Att dela in goda och onda i mått av jordisk rikedom är infantilt korkat.

Kommentar

• Lutt
                    Användare
                    • October 2005
                    • 1919

Vad jag vet så har Bonner aldrig mött Leeben, iallafall så möttes dom inte i Tv-såpan.
                    Och eftersom det var Bonner och Griffin i finalen, så förlorade han inte mot någon annan i Tv-serien heller.
                    Men jag håller med er om att han är otroligt svår knockad.
                    Hmm det kanske var så att de aldrig möttes i serien. Är nästan 100 på att de har mött varandra i UFC eller så var det någon som var jäkligt lik Bonnar.

Kommentar

• c90368
                      Användare
                      • September 2007
                      • 890

Låt stafettpinnen vandra!
                      http://www.youtube.com/user/c90368
                      /Maths

Kommentar

• Ola Svensson
                        • April 2002
                        • 14633

...Att massa människor slåss för att få tak över huvudet, är det nåt fenomen som jag inte känner till?...
                        Inte jag heller men jag vet inte ett smack om detta.

Jag förtydligade bara uttrycket "toppen av isberget" vilket är raka motsattsen till att "glida in på en räkmacka".
                        Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• PatrikMalmo
                          Användare
                          • May 2005
                          • 4642

Nä, in i tränings lokalerna istället och börja slåss som riktiga män istället för att sitta här och gnälla över hur orättvis världen är,som några otillfredställda kärringar
                          Oki, det var väl ironiskt, men riktiga män slåss inte annat än när de måste, enligt min mening. När riktiga män slåss så vinner de oftast också - eftersom de har en motivering som attackeraren saknar. Om det inte handlar om knarkare, de måste man klippa till på allvar innan de lägger sig. Nu landar jag väl i getingboet, men bättre vara ute på hal is och ha de glatt än att gå i lera och sörja...

Hilsen,

P
                          Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Mattias777
                            Användare
                            • November 2006
                            • 1493

Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                            Oki, det var väl ironiskt, men riktiga män slåss inte annat än när de måste, enligt min mening. När riktiga män slåss så vinner de oftast också - eftersom de har en motivering som attackeraren saknar. Om det inte handlar om knarkare, de måste man klippa till på allvar innan de lägger sig. Nu landar jag väl i getingboet, men bättre vara ute på hal is och ha de glatt än att gå i lera och sörja...

Hilsen,

P
                            Härligt svar Patrik. Den filosofin delar jag med dig

Kommentar

• Lutt
                              Användare
                              • October 2005
                              • 1919

Var ju Jason Thacker och inte Bonnar....Så du har rätt Leben har aldrig mött Bonnar.

Kommentar

• Mattias777
                                Användare
                                • November 2006
                                • 1493

Inte jag heller men jag vet inte ett smack om detta.

Jag förtydligade bara uttrycket "toppen av isberget" vilket är raka motsattsen till att "glida in på en räkmacka".

Ok, då förstår jag Ola =)

Kommentar

Arbetssätt...