Vad gillar ni UFC?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4038717.ab
Tycker nog att UFC är bra mycket ärligare, riktigt kul att se motståndarna efter match. Där är inga hard feelings utan de verkar respektera varandra.Kommentar
-
ser en del på UFC med nån konstig skräckblandad förtjusning men tycker att det sällan är riktigt bra matcher tyvärr..Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Och visst är det frivilligt - men det hindrar ju inte att det är farligt och att samhället (dvs vi som kollektiv) måste ta ansvar åt andra emellanåt. Det finns många exempel på detta!
Men nu ska jag sluta att bluddra i er tråd - ni håller ju uppenbarligen inte med mig och då ska ni få fortsätta prata lite mer ostört.MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
[QUOTE=joe;758614]Jag uppskattar respekten av åsikten - nu när jag ändå gav mig in i "getingboet". Men jag måste bara få säga Mattias, att slåss har inget över huvud taget med manlighet att göra! Detta tror jag helt seriöst är en mytbildning eller ev. en snedvriden romantisering som vi måste göra allt för att inte underblåsa...ett sådant synsätt leder garanterat galet!
QUOTE]
Men att slåss på lika vilkor och med domare och att man visar varandra vördnad efter matchen tror jag många upplever som manligt på ett sätt.
Mannens uppgift har alltid varit att försvara sin familj eller stamm och det finns i våra gener vare sig vi vill det eller inte. Tycker att detta är bästa sättet att få utlopp för sådanna känslor eller så kan man kanske börja med primalskrik eller liknadeKommentar
-
[QUOTE=Mattias777;758615]Jag uppskattar respekten av åsikten - nu när jag ändå gav mig in i "getingboet". Men jag måste bara få säga Mattias, att slåss har inget över huvud taget med manlighet att göra! Detta tror jag helt seriöst är en mytbildning eller ev. en snedvriden romantisering som vi måste göra allt för att inte underblåsa...ett sådant synsätt leder garanterat galet!
QUOTE]
Men att slåss på lika vilkor och med domare och att man visar varandra vördnad efter matchen tror jag många upplever som manligt på ett sätt.
Mannens uppgift har alltid varit att försvara sin familj eller stamm och det finns i våra gener vare sig vi vill det eller inte. Tycker att detta är bästa sättet att få utlopp för sådanna känslor eller så kan man kanske börja med primalskrik eller liknade
vi har till och med forumsvärdar......utan BHjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4038717.ab
Tycker nog att UFC är bra mycket ärligare, riktigt kul att se motståndarna efter match. Där är inga hard feelings utan de verkar respektera varandra.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Samma stil som bad boy "buddy harey"Kommentar
-
Kommentar
-
Dom visar en repris just nu på tvn. Kanske dom kommer visa matchen mellan BJ Penn och Sean Sherk. Kolla på PennKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar