Ush, sådana här grisfighter vill man inte se Var det en bild av sig sjäv han hade tatuerat på armen eller var det en bild på Elvis när han var på dekis
Vad gillar ni UFC?
Kollaps
X
-
-
-
Den lilla killen i nästa match är minst sagt duktig på BJJ. Sätter en rödzebra på att han vinner=)Kommentar
-
Stormen har lagt sig
Ni får ha tråden för er själva.
Ja, jag har lovat att jag har postat mitt sista negativa inlägg om sporten. Men jag kunde inte låta bli att posta en liten blänkare när jag läser era egna inlägg. Utifrån dem så vill jag helst inte veta vad som har hänt i ringen på riktigtKommentar
-
Kommentar
-
-
nä jag surfar istället......borde inte domaren döma upp oftare när inget händerMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
aja Lutt e ju glad nu iaf efter allt krälande =) Nu hoppas vi på lite mer "match" och mindre hångel mellan en föredetting och en kubik med skadad hand.Kommentar
-
lite surt när en varning för obehagliga scener läggs in i rutan........men iof så sitter man ju på helspänn och väntar på det otäcka, vicka asgamar man eMvh
Peter
-
-
Shogun är en vild fighter. Flying knees m.m. Den matchen tror jag blir bra....Kommentar
-
Kommentar
-
Ja han va grym han shogun... eller inte, klarade knappt av en 44 årig kille, skandal faktiskt.Kommentar
-
nu så, är de några bra lirARE? vilken vingmutter vinner?Mvh
Peter
Kommentar