If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ush, sådana här grisfighter vill man inte se Var det en bild av sig sjäv han hade tatuerat på armen eller var det en bild på Elvis när han var på dekis
Ja, jag har lovat att jag har postat mitt sista negativa inlägg om sporten. Men jag kunde inte låta bli att posta en liten blänkare när jag läser era egna inlägg. Utifrån dem så vill jag helst inte veta vad som har hänt i ringen på riktigt
aja Lutt e ju glad nu iaf efter allt krälande =) Nu hoppas vi på lite mer "match" och mindre hångel mellan en föredetting och en kubik med skadad hand.
lite surt när en varning för obehagliga scener läggs in i rutan........men iof så sitter man ju på helspänn och väntar på det otäcka, vicka asgamar man e
aja Lutt e ju glad nu iaf efter allt krälande =) Nu hoppas vi på lite mer "match" och mindre hångel mellan en föredetting och en kubik med skadad hand.
Haha
Det är väl bättre det än att de står upp och stirrar på varandra och spelar svårflörtade
Kommentar