HDD dvd recorder

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 3111

HDD dvd recorder

Hej.

min hdd har fått en rasad hårddisk, är det nån som vet hur man går tillväga för att byta hårddisk i en sådan? då menar jag givetvis inte rent fysiskt...
    det är en SOny RDR-HX650 160GB, det sitter en vanlig sata hårdisk i men jag antar att det måste formateras och köras in med nåt speciellt filsystem.

eller om nån har nåt tips om nåt forum eller liknande för sådana här saker, är helt borta på sånt.
    Mvh
    Peter

don´t drink water-fish ..... in it!
  • Peter_A_F
    Användare
    • January 2008
    • 809

Jag skulle gissa att www.minhembio.com är ett utmärkt forum för denna fråga. Du kan också testa www.sweclockers.com där det fiinns datanördar i mängd...

Jag har två Sony HDD spelare själv... hittar du något svar så återkom gärna i denna tråd med länkar...
    - 720 liter med Malawi.

Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333

Lägg till ciklid.org på iGoogle!

Kommentar

• cichlids4fun
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 3111

tyvärr hittar jag inga uppgifter på dessa forum, ingen här med kunskap om sådana apparater
      Mvh
      Peter

Kommentar

• Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

Har du plöjt igenom hela denna tråden?

Ett annat kanonforum är AVS Forum där jag hittade denna info om problem att få ut vilket file system, men att det tydligen diskuterats flitigt på annat UK baserat AV forum.

Så det verkar trots allt kunna finnas hopp.... får bara vara lite enträgen i sökandet.
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• cichlids4fun
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 3111

Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
          Har du plöjt igenom hela denna tråden?
          nej inte lusläst men skummat, dessutoms sökt med ord som byta och trasig kraschad mm men jag hittar inget vettigt...

Ursprungligen postat av Joakim Draktoft

Ett annat kanonforum är AVS Forum där jag hittade denna info om problem att få ut vilket file system, men att det tydligen diskuterats flitigt på annat UK baserat AV forum.

Så det verkar trots allt kunna finnas hopp.... får bara vara lite enträgen i sökandet
          jag nu är min engleese inte perfekt men nedan citat från länken du skickade gav ju inte mig så mycket hopp....

One word "ïmpossible" The file format has not been worked out, if you take a read over at the UK AVforums this has been discussed many times.
          Mvh
          Peter

Kommentar

• cichlids4fun
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 3111

efter 2-3 timmars lusläsande hittade jag detta forum och då kanske det går, om man fattr vad de menar.....
            Mvh
            Peter

Kommentar

Arbetssätt...