jag sitter i mina egna drömmars tankar och funderar på hur det skulle se ut att öppna en butik med ciklider från olika delar av världen. Detta kommer med största sannolikhet bara förbli en tanke/dröm eftersom ekonomin och tiden aldrig kommer att räcka till. Dock hade det varit kul att höra lite tankar och idéer från er andra medlemmar i detta forum. Några tankar jag har är:
- Vad kan det egentligen kosta att starta upp en butik som inte skavara överdrivet stor egentligen men ändå vara tillräckligt stor för att kunna täcka De tre stora sjöarna i afrika, syd- och centralamerika.
-vilka sorter ska finnas i en sådan butik
- hur stor är den egentliga efterfrågan?
detta är några första tankar..har ni fler tankar så ta gärna upp dom till diskussion här..kan bli en ganska intressant tråd om alla tycker till
- Vad kan det egentligen kosta att starta upp en butik som inte skavara överdrivet stor egentligen men ändå vara tillräckligt stor för att kunna täcka De tre stora sjöarna i afrika, syd- och centralamerika.
-vilka sorter ska finnas i en sådan butik
- hur stor är den egentliga efterfrågan?
detta är några första tankar..har ni fler tankar så ta gärna upp dom till diskussion här..kan bli en ganska intressant tråd om alla tycker till
Kommentar