God Jul!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

God Jul!

Hej!
    Jag vill önska alla här en God Jul men se nu till att ni inte tar fel på lutfisken och cikliderna när ni ska äta lutfisk,ha ha ha ha /Ann-Mari
  • nils42
    Användare
    • January 2003
    • 931

En God Jul och Ett Gott Nytt 2009 önskar jag också er alla.
    Låt det vara fortsatt högt i tak i detta forum. Ta en del med humor för då blir livet lättare än att fälla ut igelkottens alla taggar med en gång för inlägg man inte gillar.
    Hälsn Nils
    Senast redigerad av nils42; 23 December 2008, 12:00.

Kommentar

• Lundensis
      Användare
      • March 2004
      • 2262

God Jul och Gott Nytt År på er alla!

Kommentar

• Per P
        Användare
        • December 2012
        • 229

Jag önskar ALLA en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR
        http://www.facebook.com/home.php#!/p...?id=1606220994

Mvh // Per

Kommentar

• Lutt
          Användare
          • October 2005
          • 1919

God Jul och ett gott nytt år!

Kommentar

• Göran Å
            Användare
            • December 2005
            • 1292

God Jul på er alla och Gott Nytt år.........

Mvh Göran
            http://www.skovdeaf.se/
            http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
            http://www.skovdefagelklubb.se/

Kommentar

• ozric
              Användare
              • March 2004
              • 3187

gojulgojul...

...det är inte snön som faller...
              Senast redigerad av ozric; 24 December 2008, 13:03. Anledning: efqe
              "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
              c",)

Kommentar

• Joakim Draktoft
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 7334

En önskan om
                Bifogade filer
                Joakim Draktoft
                f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Mattias777
                  Användare
                  • November 2006
                  • 1493

Gott nytt år

Jag kommer o sluta som medlem här på NCS pga mycket otrevliga påhopp och stor nonchalans när man skriver nått till vissa trådar. Jag tror man kan räkna alla som svarat på frågor och inlägg jag har gjort under två år på en hand!!

Tack till Göran , deelay och några till som försökte visa lite hjäpsamhet när man undrade något.

http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

Kommentar

• shreek
                    Användare
                    • December 2006
                    • 367

God Jul Alla !

vILL BARA PASSA PÅ O ÖNSKA GOD JUL TILL ALLA !!!

Samtidigt som ja gärna skryter om att ha fått den bästa julklappen här på morgonen. Nämligen suttit och kollat på mina VF Moshi "Ikola" när dem lekte här på julmorgonen

nån som slår den julklappen ???
                    Provar på saltbalja för tillfället

Kommentar

• malawijanne
                      Banned
                      • November 2005
                      • 3216

Ursprungligen postat av Mattias777
                      Gott nytt år

Jag kommer o sluta som medlem här på NCS pga mycket otrevliga påhopp och stor nonchalans när man skriver nått till vissa trådar. Jag tror man kan räkna alla som svarat på frågor och inlägg jag har gjort under två år på en hand!!

Tack till Göran , deelay och några till som försökte visa lite hjäpsamhet när man undrade något.
                      Ja det var ju tråkigt att höra Mattias, jag får väl hoppas att jag är en del utav dom som har försökt att svara på dina frågor, men samtidigt så vet jag att vi tillsammans på forumet kan ha en diskussion, och det kan bränna till då och då.
                      Och jag själv har faktiskt rätt så ofta tänkt att jag ska sluta skriva på forumet, och jag har tyckt att det är många som är på mig, och det inkluderar moderatorer.
                      MEN, samtidigt så är det faktiskt bara en intresseförening för ciklider, och jag sitter här för att jag tycker det är skoj, plus att jag är en ciklidintresserad idiot. Och jag hoppas att du fortfarande tycker att forumet fortfarande kan ge dig något. Så jag hoppas att du stannar kvar Mattias.GOD JUL på dig.Janne
                      Senast redigerad av malawijanne; 24 December 2008, 21:33.

Kommentar

• Joakim Draktoft
                        NCS Medlem
                        • April 2002
                        • 7334

Ursprungligen postat av malawijanne
                        men samtidigt så vet jag att vi tillsammans på forumet kan ha en diskussion, och det kan bränna till då och då.
                        Och jag själv har faktiskt rätt så ofta tänkt att jag ska sluta skriva på forumet, och jag har tyckt att det är många som är på mig, och det inkluderar moderatorer.
                        MEN, samtidigt så är det faktiskt bara en intresseförening för ciklider, och jag sitter här för att jag tycker det är skoj, plus att jag är en ciklidintresserad idiot. Och jag hoppas att du fortfarande tycker att forumet fortfarande kan ge dig något. Så jag hoppas att du stannar kvar Mattias.GOD JUL på dig.Janne
                        Instämmer med dig Janne. Vi hänger här för att vi gillar ciklider och hoppas att vi oavsett erfarenhetsnivå får något tillbaka som för vår hobby frammåt, eller kanske bara ett gott skratt, genom en trevlig diskussion.
                        Joakim Draktoft
                        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• cf.akvarielagret
                          Användare
                          • April 2002
                          • 5028

Gott nytt år

Tråkigt om du tar det så personligt
                          jag gillar din inställning,den är rak och ärlig, hoppas jag inte förstörde din jul
                          det är bara att bryta ihop o komma igen,skulle någon vara otrevlig i någon tråd så är vi vänner i nästa, forumet behöver sådanna som dig Mattias
                          Då önskar jag alla en Glad jul, tänk positivt
                          vänligen
                          Christer
                          jag är Ateist
                          men Gud talade till mig
                          Gud är stor
                          jag frågade hur stor ? inget svar
                          han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Göran Å
                            Användare
                            • December 2005
                            • 1292

Gott nytt år

Mattias ....detta... var verkligen mycket tråkigt att höra.

På ett sätt kan jag förstå dig... Det finns ett litet fåtal personer som är sk Pirater (eller ämnes förstörare) på detta forum. De klampar in med sina "jättestora fötter" och slänger in konstiga kommentarer till höger och vänster, vilket får flera personer, jag själv inräknad att bli irriterad ibland.

Det som är konstigt är att dessa personer troligtvis sitter inne med stor kunskap men beter sig så barnsligt.

Det bästa är att försöka låta bli att svara på deras kommentarer, så de inte får luft utan självdör....

Jag kommer att sakna dig om du gör slag i saken.

Du vet väl att du inte får någon tidning nästa år i såfall... Där du har möjlighet att läsa min kommande artikelserie om lite olika projekt som jag sitter och skriver på........Nu fick jag det sagt också.

God Jul Mattias

Mvh Göran
                            http://www.skovdeaf.se/
                            http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
                            http://www.skovdefagelklubb.se/

Kommentar

• Mattias777
                              Användare
                              • November 2006
                              • 1493

Tack för ett återupplivnings försök.

Jag kan själv skriva provocerande ibland bara för att skaka om nåt som känns livlöst. Det har nog missuppfattas tror jag. Jag tror på ett ärligt forum där man kan tycka helt olika utan att bli ovänner.

Skulle vara skönt att man som Christer skriver: Man är vänner igen efter en argumentation. (Detta fenomen fungerar bra i vissa länder) Jag upplever dock att man nästan blir utfryst om man inte passar in i en mall.

Har bla försökt att få igång en schysst dialog med nån det skurit sig med förut. Men det enda svar man får är tystnad. Jag är själv en ganska öppen och rak som person vilket säkert kan reta upp en del människor om deras uppfattning skiljer sig från min. Jag ser även mina egna brister som jag har i min personlighet (det är ett gäng)

Man behöver inte gilla alla men man kan endå ha en civilicerat sätt att komunicera med dessa man inte gillar. Att behandla folk som luft är nog det sämsta man kan göra.

Kul att höra possitiv respons från er alla får väl ta mig en funderare till.....

Gott nytt år
                              Senast redigerad av Mattias777; 25 December 2008, 12:08.

http://www.fiskformedlingen.se/odl.asp?id=353

Kommentar

Arbetssätt...