Christer va yrar du om?
Ett klick för Igelkottarna
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Denna tråd är ju en komisk protest. Jag förstår inte alla upprörda känslor.
KLICK: =)Kommentar
-
Men det gör jag - stockholmsk dryghumor i så fall.Nån komik ser jag överhuvudtaget inte längre...gör nåt vettigt iställe. Men nu gör jag med denna tråd som ni skulle göra med den verkliga klicktråden - lägger den till min "trådignorelista".MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Hmm. När jag funderar på det så vill jag verkligen rädda igelkottarna. Jag vill också rädda Malawicikliderna, likaså både gammelskog och regnskog... och efter lite mer tankeverksamhet så vill jag rädda människorna också, och katterna... och gamla fina hus, min egen ekonomi, denisonii-barben, undulater och arapapegojor, dyngbaggar, gräs, tobak och alkohol, yttrandefriheten, demokratin, miljön och ICKE att förglömma valarna... ja, jag tror nog faktiskt jag vill rädda hela världen vid närmare eftertanke. Fast ju mer jag tänker sådana här tankar, desto fullare får jag lust att bli. Även på en söndag, eller för den delen på en måndag. Eller vilken som helst dag förresten.
I´m on a mission from God... ...we shall overcome, peace, love & understanding...
Fridens liljor och julsnaps till alla,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Hmm. När jag funderar på det så vill jag verkligen rädda igelkottarna. Jag vill också rädda Malawicikliderna, likaså både gammelskog och regnskog... och efter lite mer tankeverksamhet så vill jag rädda människorna också, och katterna... och gamla fina hus, min egen ekonomi, denisonii-barben, undulater och arapapegojor, dyngbaggar, gräs, tobak och alkohol, yttrandefriheten, demokratin, miljön och ICKE att förglömma valarna... ja, jag tror nog faktiskt jag vill rädda hela världen vid närmare eftertanke. Fast ju mer jag tänker sådana här tankar, desto fullare får jag lust att bli. Även på en söndag, eller för den delen på en måndag. Eller vilken som helst dag förresten.
I´m on a mission from God... ...we shall overcome, peace, love & understanding...
Fridens liljor och julsnaps till alla,
P
Du skriver bra och jag köper det du skriver.
Det finns ett litet problem kvar för mig själv. Jag behöver nog komma iväg från datorn och göra en insats av egen kraft för jag har börjat tvivla på att mitt knappande på datorn ger någon förändring.
Hälsn NilsKommentar
-
Det du skriver är lite dit jag vill komma medKommentar
-
Men, men. Idag ska jag vårda andra sidor av mig, kärlek behövs också i livet.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kom igen nu Christer och var konsekvent i din cyniska syn på insamlingar i miljöbevarande syfte! Jag väntar på att du ska starta en diskussion med rubriken
Fond för bevarande av igelkottar
Höll på att glömma:
HÖGERKLICK -> DELETE!
Senast redigerad av daniel_i_malmö; 21 December 2008, 12:26.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Hur är det man säger Christer, all publicitet är bra publicitet. Hur många nya kunder har du fått efter att ha härjat runt här på forumet och på alla andra forum också för den delen?Kommentar
-
Förstår inte diskussionen om att CF skulle få fler kunder av denna tråd tex.. Arrogans och dryghet är i alla fall i mina ögon inte något som får mig att gå till en butik..
Sen vill jag till Christers försvar säga att jag faktiskt fått riktigt bra hjälp vid ett eller ett par tillfällen här på forumet..
Jag har själv gjort ett besök på Lagret och jag vill säga att av de 3 personer som jag vart i kontakt med som har koppling till Lagret så har alla 3 vart arroganta och aningen dryga!
Christer är dock den som vart trevligast mot mig.
Jag har inget personligt mot honom, men jag är beredd att säga att i väldigt många trådar där vederbörande är delaktig så är det jävligt mycket skitsnack och tråkigheter, sen om det beror på CF eller alla andra är en annan sak.
jag skulle vilja säga att alla är lika goda kålsupare för om man inte ger utrymme åt "bråkstakarna" så slutar de till sistMVH
KristoferKommentar
-
En märklig sak är
Christer är glad och vill diskutera
alla blir sura
betyder det att Christer har rätt men alla andra tycker att det är fel
Jag vill inte skapa osämja....då det skrivs ganska mycket påhopp
.
.
.
nämn ett elakt påhopp från mig, visst syrlig men alldrig elakt
då undrar jag varför folk tappar kontrollen helt
Igelkottarna är vinnare men dom luktar skunkjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag kan inte se denna tråd som något annat än ett försök att håna och provocera de som är aktiva i "ett klick för skogen"-tråden. Jag ser den som mycket intollerant och dessutom destruktiv för klimatet på forumet. Hela tråden är ett elakt påhopp.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Jag håller med dig. Skulle precis till att skriva något liknande.Kommentar
-
Kommentar