Hur mycket tid läggs ner?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JohanP
    Användare
    • September 2006
    • 118

    #61
    Det där med TV:n och barn är intressant.

    Jag har två döttrar på 4,5 och 3 och den äldsta frågar faktiskt flera gånger i veckan: -Pappa, är det någon hona som skall släppa ut sina ungar? -Nej, inte precis idag. -Äähhh, då får jag väl titta på Boolibompa då!

    Hoppas de skaffar minst 5 st 540 liters vardera innan de flyttar hemifrån

    God jul på er

    Ursprungligen postat av joe
    Det sista tror jag också - det är bara detta med pedagogiken att få dem dithän...sen ska det i ärlighetens namn sägas att vi vuxna ser en del också...men jag undrar vem som ser alla timmar som visas i alla genomsnittstittarundersökningar (vilket ord!)??

    Sen kan jag tycka att när äldste grabbens (11år) favoritprogram är dels Mitt i naturen och dels Plus...så känns läget rätt hanterbart!

    God Jul Patrik

    Kommentar

    • joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

      #62
      Ursprungligen postat av JohanP
      Det där med TV:n och barn är intressant.

      Jag har två döttrar på 4,5 och 3 och den äldsta frågar faktiskt flera gånger i veckan: -Pappa, är det någon hona som skall släppa ut sina ungar? -Nej, inte precis idag. -Äähhh, då får jag väl titta på Boolibompa då!

      Hoppas de skaffar minst 5 st 540 liters vardera innan de flyttar hemifrån

      God jul på er
      Detta med några 540 kar var innan de flyttar är ju min dröm också - det känns lite passande så här i juletid. Mellangrabben kan nog infria förväntningarna med rätt sorts uppbackning...typ köpa han ytterligare ett lite större kar!
      MVH - joe

      Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

      Kommentar

      Arbetssätt...