Auloncara Tråden
Kollaps
X
-
-
Nä, den honan var ju riktigt snygg, men antar att det är firefisch. Visa mig en bild på någon annan sort med snygg hona.
Ska kanske prova med lite eureka också då.FrontosamarkusKommentar
-
Din dragonblood hona var riktigt snygg, har du inte fått dina hybrider mellan dragonblood och firefish? Har för mig att hon tuggade när jag var hos dig?Kommentar
-
Jo du har rätt, dom senare kullarna har jag blandat med min firefish, men just denna honan, är från början från dom fiskarna jag köpte i tyskland,som dragonblood.JanneKommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Fisken är kanon fin , men den är i min smak och tycke vad gäller röd rubins rödhet för lite röd. ett lite blått huvud är i min smak ok på röd rubin och lite blåa stänk i fenorna men annars skall den mer eller mindre vara hel röd i kroppen.
Men Väldigt fin fisk är det iaf.
här är en suddig bild som jag tog då jag precis köpte min fick kamera men är på en ok röd rubin i mina ögon.Senast redigerad av Falköping Andreas; 06 December 2008, 16:49.Kommentar
-
A, Chilumba
Denna Aulonocara tyckte jag var trevlig och att ha i en mindre grupp. 3+3 och alla hanar var alltid utfärgade.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar
-
Ja visst är det så..Det är inte min firre dock..Fisken är kanon fin , men den är i min smak och tycke vad gäller röd rubins rödhet för lite röd. ett lite blått huvud är i min smak ok på röd rubin och lite blåa stänk i fenorna men annars skall den mer eller mindre vara hel röd i kroppen.
Men Väldigt fin fisk är det iaf.
här är en suddig bild som jag tog då jag precis köpte min fick kamera men är på en ok röd rubin i mina ögon.Kommentar
-
Kommentar
-
En riktigt fin aulonocara är Mamelela.
Kan tyvärr inte lägga in nått foto..
Sen finns det många flera aulonocaror som är fina hehe
Har själv just nu 8 olika.baenschi,chilumba,mamelela,eureka,benga,röd rubin,fire fish och mdokaMalawi i massorKommentar
-
Kommentar
Kommentar