Hej
Vi använde alla artiklar på lager till Ciklidbladet 4/2008 eftersom vi ville ha ett bra (snarare kanon) sista nummer för året. Hoppas att ni uppskattar tidningen!
Jag blev pappa igen den 18/11 och flyttade i helgen och har förstås fullt upp. Snälla, kan ni inte skriva lite artiklar, eller trycka på folk som kan? Deadline är 27/12.
Ett brett nummer skulle kunna innehålla:
-Hobbyartikel/ DIY
-Mötes-researtikel (har blivit lovad Diskuschampionat, Duisburg, Akvariets dag)
-"hemma hos"-artikel
-Miljöartikel
-Samhällsartikel
-Malawiartikel
-Tanganyikaartikel munruvare
-Tanganyikaartikel substratruvare
-Sydamerika
-Centralamerika
-Även om Lamboy fortsätter så var det länge sedan vi hade västafrikansk hobbyartikel.
-"Övriga" afrikaner dvs. inte klassiska västafrikaner.
-Asiater och madagaskarfirrar.
-Viktoriaartikel om en art ur akvaristisk utgångspunkt snarare än om gruppen.
Men ni kan säkert komma på mer så diskuttera gärna i tråden.
Sedan är min plan att nummer 3 ska bli "open access" dvs. att vi ska ha rättigheter till alla foton så att vi kan lägga ut det på nätet som "reklam" någon gång under 2010.
Vi använde alla artiklar på lager till Ciklidbladet 4/2008 eftersom vi ville ha ett bra (snarare kanon) sista nummer för året. Hoppas att ni uppskattar tidningen!
Jag blev pappa igen den 18/11 och flyttade i helgen och har förstås fullt upp. Snälla, kan ni inte skriva lite artiklar, eller trycka på folk som kan? Deadline är 27/12.
Ett brett nummer skulle kunna innehålla:
-Hobbyartikel/ DIY
-Mötes-researtikel (har blivit lovad Diskuschampionat, Duisburg, Akvariets dag)
-"hemma hos"-artikel
-Miljöartikel
-Samhällsartikel
-Malawiartikel
-Tanganyikaartikel munruvare
-Tanganyikaartikel substratruvare
-Sydamerika
-Centralamerika
-Även om Lamboy fortsätter så var det länge sedan vi hade västafrikansk hobbyartikel.
-"Övriga" afrikaner dvs. inte klassiska västafrikaner.
-Asiater och madagaskarfirrar.
-Viktoriaartikel om en art ur akvaristisk utgångspunkt snarare än om gruppen.
Men ni kan säkert komma på mer så diskuttera gärna i tråden.
Sedan är min plan att nummer 3 ska bli "open access" dvs. att vi ska ha rättigheter till alla foton så att vi kan lägga ut det på nätet som "reklam" någon gång under 2010.
Kommentar