ja fick den tidning den idag.. nöjd att läsa den..
ciklidbladet 4 / 08
Kollaps
X
-
-
Mvh JariKommentar
-
Det går att lita på posten idag också! Tidningen välbehållen och i perfekt skick genombläddrat!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Eftersom vi gör samutskick på tidningarna vid varje större sändning så kan det hända att någon får CB 3 ena dagen och CB 4 andra dagen (fråga mig inte varför eftersom vi skickar allting samtigit...) Men har du ännu inte fått CB 3 så maila mig så löser jag det.
För er som har fått felaktiga nummer så skickar jag självfallet ut nya ex till er om ni mailar mig era adresser.
hälsar medlemsansvarige....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Alla frågor gällande tidnignar som inte kommer fram eller nummer som saknas mailas till mig....och företrädesvis på medlem (at) ciklid.se
Eftersom vi gör samutskick på tidningarna vid varje större sändning så kan det hända att någon får CB 3 ena dagen och CB 4 andra dagen (fråga mig inte varför eftersom vi skickar allting samtigit...) Men har du ännu inte fått CB 3 så maila mig så löser jag det.
För er som har fått felaktiga nummer så skickar jag självfallet ut nya ex till er om ni mailar mig era adresser.
hälsar medlemsansvarige....Kommentar
-
Tidningen har landat som den skall hela året!
Fick tidningen i går men läste första artikeln idag.
Mycket intressant och roande artikel Göran Å. Tack för det!
Mvh AndersMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Carl om du inte fått dom i morrn så PM a mig....nått har blivit galet hos lagret eller så gjorde Christer slag i saken och sket i att skicka dig dina tidningar...
jag har iaf 1-3 hos mig så jag kan skicka en extra uppsättning ( Har du kollat din gamla brevlåda så att inte dom ligger där...just in case...)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Tack för ännu en super tidning!
Känns lite heligt att öppna sitt cb.
Eller nä det är heligt!
Kan man köpa tidigare årgångar på något sätt?
//NiklasKommentar
-
En del nummer från tidigare år går att få tag på fortfarande men vi håller på att göra oss av med det lager som vi haft, du kan hitta en del äldre tidningar i vissa affärer där vi ibland har delat ut, om du söker tidnignar för förra året eller för 2006 kanske jag kan hjälpa dig, skicka pm.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Min tidning har kommit!
Tur det för den var skickad till min gamla adress, har ni inte hunnit byta än?Kommentar
-
Skojigt att den togs imot positivt spännande att se sin egen text på tryck efter redigeringsarb och tryckeriet.
Nästa års almenacka verkar vara en riktig höjdare med snygga bilder och textinfo under bilder..
Mvh Göranhttp://www.skovdeaf.se/
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
http://www.skovdefagelklubb.se/Kommentar
-
Har läst hela cb nu och det var ju ett grymt bra nummer som vanligt.
Sen tycker jag också att Kalendern hade en bra bredd på fiskarter från olika världsdelar och bra bilder var det ocksåKommentar
-
Fick nr 1-3 i fredags så det var trevlig läsning. Bra jobbat.
Mvh CarlKommentar
-
Tack! Jag jobbade för att få med ciklider från alla världsdelar (där det finns ciklider) i kalendern och tycker jag lyckades ganska väl.Mvh
RobinKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
Kommentar