pris på A.fire fish
Kollaps
X
-
-
Hur kan det bli ett överskott när du inte hade problem att bli av med dom?=)Kommentar
-
Rätt pris är ju alltid det som en köpare och säljare kommer överens om. I Stockholm kommer dom överens om 100 kr st för en Hongi, kanon för Christer!
Ungefär som att sitta i norrland och jämföra med de dyra huspriserna i Stockholm.
Däremot kan man ju undra över VARFÖR Hongin är dyrare i Stockholm, inte klaga på ATT den är det. Troligtvis beror det på att den massodlats av duktiga göteborgsodlare som du Janne.FrontosamarkusKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Rätt pris är ju alltid det som en köpare och säljare kommer överens om. I Stockholm kommer dom överens om 100 kr st för en Hongi, kanon för Christer!
Ungefär som att sitta i norrland och jämföra med de dyra huspriserna i Stockholm.
Däremot kan man ju undra över VARFÖR Hongin är dyrare i Stockholm, inte klaga på ATT den är det. Troligtvis beror det på att den massodlats av duktiga göteborgsodlare som du Janne.
Jag tror att det lär bli lite mer fraktkostnad att skicka ett hus till götet, mot vad det kostar att skicka 10 små hongisar.
Ja i denna värld när alla lager ligger på lastbilar och vi kan kommunicera på både nätet och mobitelefoner.
Ja vad ska man säga. Det man inte förstår det ska man beundra.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Om man dumpar dom till en 10a st för att bli av med dom så har man väl haft problem med att bli av med dom för annars behöver man ju inte sänka priset med 30%, så resonerar iaf jag.Kommentar
-
Kommentar
-
Fan det kostar pengar och tid att köra runt 20 i stöten gång på gång.JanneKommentar
-
Kommentar
-
Och vet du varför, jag tycker att du är seriös, och förhoppningsvis så kommer (min) stam leva vidare, och det gällde även stammen av rödzebra.
Det var faktiskt du Niklas och en till som jag trodde på att ni skulle föra vidare (min) stam som jag hade hållt på i ca 20 år,JanneKommentar
Kommentar