Det är visst dags!
Darwinåret 2009
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Kommentar
-
Kommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Ann Mari
hur många av dina egna inlägg kommer du ihåg
samt hur många tror du andra att komma ihåg
jag minns faktist inte ett enda vettigtjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Eller som när forskarna på Lunds universitet diskuterar på svengelska, då heter det att den mest fittade individen överlever.Senast redigerad av Lundensis; 29 November 2008, 00:03.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Vet inte Christer men osm du vet som jag håller samma lågvattennivå som dig på det sättet är vi lika vi är inga flockmänniskor du och jag/Ann-Mari PS Man kan inte komma ihåg allt man skrivitKommentar
-
Hej
Nästa år är det 150 år sedan Darwins bok "Om arternas uppkomst" kom ut! Förhoppningsvis kommer ni inte bara märka det på aktiviteterna som planeras på museer, universitet och liknande utan även i Ciklidbladet. Ni som kan, skriv gärna en artikel i anslutning till Darwinåret!
(I samband med 200års dagen för Darwins födelse i år bad Church of England om ursäkt "for misunderstanding you and, by getting our first reaction wrong, encouraging others to misunderstand you still".)Kommentar
-
Hej!
Den förre påven Johannes Paulus II ansåg Darwins teori vara väl värd att studera. Vatikanen anordnar därför en evolutionskonferens lagom till Darwinjubileet. Kreationister är inte inbjudna till konferensen.
Hälsn NilsKommentar
-
Låter som om världen är på väg åt rätt håll, även om det går långsamt.Kommentar
-
Kommentar
-
Som i många andra sammanhang verkar en del inte riktigt nöjda med deltagarlistan till konferensen, men vi får väl vänta på slutresultatet av denna evolutionskonferens innan det går att fälla ett omdöme.
Hälsn NilsKommentar
Kommentar