Smaklöst
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Med vänliga hälsningar
Ola -
Smaklöst? Beror väl på vilken korv man matar med... testa Chorizo!!
*duckar*
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Eller pölsa skulle han säkert slaffsa i sig =)Senast redigerad av Mattias777; 26 November 2008, 10:48.Kommentar
-
Var väl inte värre syn än vid vilken korvmoj som helst en lördagskväll.
Men vad vad det för fisk?Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.Kommentar
-
En Pacu tycker jag det ser ut som - en pirayasläkting, fast vegetarian.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ja mycket ska man se...vegetarian sa du Patrik. För att vara det verkade den rätt på iallafall - kanske hungrig!?
Såg nån inslaget i Mitt i naturens tittarfilmer för ett tag sedan med killen som hade en "tam" gädda? Varje morgon gick han ner på bryggan vid sjön, knackade i stålstolpen vid bryggslutet, så kom gäddan (rätt stor 4-6kg) och fick sin hotdog...helt otroligt!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
En kompis till mig hade några pacu (30-40 cm) och han trodde han kunde ha små (< 10 cm) blåciklider tillsammans med dem. De blev uppätna ganska fort. Att pacu bara äter vegetabilier är bara en myt. Tror de flesta fiskar är generalister vad gäller föda.Kommentar
-
Man kan säga att det är lite med Pacus som det är med den mesta av världens befolkning. Större delen av jordens befolkning lever av en vegetarisk kost, dom är inte vegetarianer men kött är en dyr lyx. Pacus käka säkert det dom kommer över, vilket då i princip alltid i naturen då borde vara växter!Jag är solipsist!Kommentar
Kommentar