Att tappa sugen!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sacrium
    Användare
    • November 2005
    • 353

Kände samma som dig. Sålde av i princip alla akvarier här hemma. Blev för mycket och det kändes mer som en plikt att ta hand om det än ett nöje.

Nu har jag bara ett 540 gåendes med min favoritciklider och det får räcka just nu.

Kommentar

• joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

Tråkigt - eller kanske bara hobbyns gång. Jag har inte hållit på så länge (efter åtrevändandet efter tonåren) men jag tycker ändå att det går i vågor. Tycker jag ständigt plockar upp och ner kar i/ur källaren och läser/skriver olika i olika perioder.Inte minst årstidesbundet...men du kommer säkert att återvända Bilbo. Och paus ska man definitivt ta när det blir plikt och inte lust...det är ju trots allt en hobby!
      MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

Kommentar

• Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

Bilbo, jag tycker helt klart du bör tala med en psykolog, det här beteendet som du visar upp är inte normalt...

Jag skojar givetvis! Allt går i vågor! Livet, kärleken, bostadspriser, finansvärlden, ja till och med miljön och istiderna! Detta styrs av krafter som är svåra att förklara i många fall och det du upplever har alla upplevt i olika grad.

Jag var utan akvarium i några månader nu och det var sköööööönt, men det tror fan att jag blev sugen igen. Nu känner jag att jag ligger på rätt nivå igen med ett (1) kar! Du kommer snart att hitta din nivå och om det är inga kar eller 100 kar är det ingen annan än du som vet.

Vi ses snart igen på en framtida stämma, det är jag övertygad om!
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Bilbo
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 1159

Northrend tar ju upp mycket tid nu oxå
          // Magnus Arvidsson

Kommentar

Arbetssätt...