Tjena.
Jag har väl mest bara legat och snorklat på forumet :-)
Kollat in hur ni löst diverse problem...men nu har jag precis fått ett eget kar som ska igång. Har haft akvarie i större delen av mitt liv, Malawi.
Efter en så där 5-6 års uppehåll ska jag komma igång igen. Fast bara med ett kar..igen odling..hehehe..eller hur..Man vet hur det blir.
Hur som helst..jag beställde att kar på 480 liter, en yngelburka alltså :-)
Och nu är det första gången som jag ska ge mig på att montera BTN moduler.
Så det här ska bli spännande...slänger upp lite bilder under resans gång.
Akvariet har precis landat hemma i vardagsrummet. Min sambo tycker det var onödigt med ett sånt litet när vi kunde beställa ett större..jaja..det kommer.
Här börjar jag att lägga modulerna och försöka få till något..det slutade med att jag tog ett par öl i stället
Efter lite pill hit och dit..i cirka en vecka tror jag att jag vet hur jag vill ha det. Nu har jag bröjat med monteringen.
Mer bilder kommer under tiden det börja falla på plats :-)
Jag har väl mest bara legat och snorklat på forumet :-)
Kollat in hur ni löst diverse problem...men nu har jag precis fått ett eget kar som ska igång. Har haft akvarie i större delen av mitt liv, Malawi.
Efter en så där 5-6 års uppehåll ska jag komma igång igen. Fast bara med ett kar..igen odling..hehehe..eller hur..Man vet hur det blir.
Hur som helst..jag beställde att kar på 480 liter, en yngelburka alltså :-)
Och nu är det första gången som jag ska ge mig på att montera BTN moduler.
Så det här ska bli spännande...slänger upp lite bilder under resans gång.
Akvariet har precis landat hemma i vardagsrummet. Min sambo tycker det var onödigt med ett sånt litet när vi kunde beställa ett större..jaja..det kommer.
Här börjar jag att lägga modulerna och försöka få till något..det slutade med att jag tog ett par öl i stället
Efter lite pill hit och dit..i cirka en vecka tror jag att jag vet hur jag vill ha det. Nu har jag bröjat med monteringen.
Mer bilder kommer under tiden det börja falla på plats :-)
Kommentar