Nu har tomrumet i hallen gett plats åt ett nytt Juwel Rio 300L , Hade där ett Juwel Rio 240L som jag skulle göra om och passade då på att byta kar helt. Vart riktigt Nöjd med det bytet.
Akvarium: Juwel Rio 300L L121cm, B 50cm, H 54cm.
Inredning: Aquaterra Moduler 2 och 4 samt delar utav 1
Största delen består utav en Aquaterra Canyon rock som är tillsågad för att se ut som en stor klippa. Bakrutan är målad matt svart.
Övrig inredning kommer att bli natursten som kommer att tillkomma lite här och där. Även lite större sten/grus är planerat att blandas ned i sanden.
Filter/cirkulation: Aquarium systems Maxi Jet 1000L/t sitter i Canyon rock bakgrunden som även fungerar som en slags filtermodul fylld med filtermatta.
Belysning: Har inte beslutat ännu vad jag ska montera för rör men just nu sitter det 2st T5rör som ska bytas ut mot något roligare.
Fiskar:
3+5 M sp. elongatus chewere F1
3+9 M sp. msobo "magunga" F1
2+3 L. trewavasae "thumbi west" Marmelade cat
3+2 P. socolofi F1
0+2 A. stuartgranti "cobwe"
Någon som vet ett bra prog att komprimera bilder i utan att de blir för små?
Akvarium: Juwel Rio 300L L121cm, B 50cm, H 54cm.
Inredning: Aquaterra Moduler 2 och 4 samt delar utav 1
Största delen består utav en Aquaterra Canyon rock som är tillsågad för att se ut som en stor klippa. Bakrutan är målad matt svart.
Övrig inredning kommer att bli natursten som kommer att tillkomma lite här och där. Även lite större sten/grus är planerat att blandas ned i sanden.
Filter/cirkulation: Aquarium systems Maxi Jet 1000L/t sitter i Canyon rock bakgrunden som även fungerar som en slags filtermodul fylld med filtermatta.
Belysning: Har inte beslutat ännu vad jag ska montera för rör men just nu sitter det 2st T5rör som ska bytas ut mot något roligare.
Fiskar:
3+5 M sp. elongatus chewere F1
3+9 M sp. msobo "magunga" F1
2+3 L. trewavasae "thumbi west" Marmelade cat
3+2 P. socolofi F1
0+2 A. stuartgranti "cobwe"
Någon som vet ett bra prog att komprimera bilder i utan att de blir för små?
Kommentar