Hittade orginalbilden och gjorde en ny, nu kan man se mina händer i pupillen med... jag tycker detta blev ballare.
Bildkritik...
Kollaps
X
-
-
Den blev hur cool som helst...riktigt sköna färger och läckert med "information" i en sån här bild. På en "vanlig" bild kanske det inte är så snyggt att synas i ögat men här blir det en helt annan sak.Senast redigerad av Niklas Olsson; 09 March 2009, 02:08.Kommentar
-
Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
-
-
detta var en rolig tråd inte för att jag är någon photograph men men...
Hursomhelst riktigt rolig trådKommentar
-
?????
satt och spånade på hur det e när tex. leask fotar produktfoto.Och kan säga att det inte e det lätt. vet att fotot inte e nått vidare men kanske kan få hjälp med lite ider på hur det skulle gjort för att få det bra.. Blixtens placering e fel till början.... men mera som skulle ändrats....Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
satt och spånade på hur det e när tex. leask fotar produktfoto.Och kan säga att det inte e det lätt. vet att fotot inte e nått vidare men kanske kan få hjälp med lite ider på hur det skulle gjort för att få det bra.. Blixtens placering e fel till början.... men mera som skulle ändrats....
Kolla denna länken, det är en gammal vän till mig som jobbat med produktfoto i 20år.
Kommentar
-
Produktfotografering är en skola för sig... har man inte rätt grejjer så kommer man inte ens nära ett proffsigt resultat, det kräver mycket efterarbete i photoshop med.
Kolla denna länken, det är en gammal vän till mig som jobbat med produktfoto i 20år.
http://www.studio-ca.se/Petrochromis is da shit8)8)Kommentar
-
grymma bilder din polare tagit Deelay...
Oden, vad har du använt för ljussättning när du testat produktfoto?Kommentar
-
Kan dela med mig av ett billigt tips för enklare produktfoto av produkter av mindre storlek.
599:-
Principen för detta ljustält är densamma som vid det mesta produktfoto, och kan förståss varieras gällande bakgrundsfärger,placering av blixtar osv.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Tar gärna emot kritik på denna...vore kul med några kommentarer om hennes placering, ljus m.m
Vi hade ett tema med den röda telefonen i fokus som följde en tråd i flera olika situationer.
Kommentar
-
Äh, länkar till en bild till när jag ändå håller på...också rödatelefontemat men här syns ju inte det röda
Kommentar
-
Datorer på väg...Kommentar
-
Gammal känsla...?
Stör båtens "skorsten" för mycket?
Något annat som kunde göras bättre?Kommentar
Kommentar